1 / 14

Retailerii gusta din online

Carrefour a lansat magazinul online, in varianta beta, in luna aprilie a acestui an. Wall-Street.ro a fost una dintre primele publicatii care a urmarit in amanunt subiectul, de-a lungul mai multor articole. De la acea data, compania a avut “mii de clienti”, rata de retentie fiind de 45%.


In luna octombrie, Avon a lansat o platforma de livrari online in care toti reprezentantii companiei pot sa isi deschida propriile "puncte de vanzare", clientii putand alege vanzatorul preferat si sa ii ofere punctaj. Dupa o investitie de 2 mil. euro, compania estimeaza ca in 2-3 ani, circa 10% din cifra de afaceri a Avon Romania va proveni din business-ul online.


Din acelasi segment, cel al cosmeticelor, s-a remarcat si Ivatherm, care a deschis in luna martie primul sau magazin online. Rucsandra Hurezeanu, fondatoarea Ivatherm, estima ca online va acapara 15% din business pana la finalul acestui an.


Ultimul "intrat" in acest an pe segmentul online este Cora, care a investit in primul proiect online din Romania cu livrare de tip drive. Serviciul este disponibil initial pentru magazinul Cora Lujerului, hypermarket care urmareste ca intr-un an acest sistem sa insemne 5% din afaceri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri