1 / 5

Hochland

2013, sub lupa: A continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uniunea Europeana.


O alta tendinta a fost aceea a varietatii de optiuni. Consumatorii au vrut sa primeasca tot mai multe optiuni de alegere: gramaje cat mai variate, ambalaje practice si formate destinate consumului zilnic.


Cea mai mare provocare o reprezinta instabilitatea economica. Acest context si-a pus amprenta pe intreaga industrie de lactate, pentru ca influenteaza puterea de cumparare si implicit nivelul consumului pe piata din Romania.


2014, la linia de start: O prima tendinta este cea legata de calitatea si securitatea produselor, care devin tot mai importante, in acelasi context deja mentionat al alinierii la standardele impuse de Uniunea Europeana. O a doua vizeaza maturizarea pietei, cu alte cuvinte consolidarea jucatorilor ce se vor alinia la standardele comunitare, care detin branduri puternice, apreciate de consumatori, dar si care au expertiza solida in domeniu.


Speram ca 2014 va mai crea o tendinta, aceea a revigorarii consumului. Daca cresterea economica se va pastra si in anul 2014, atunci am putea spera ca aceasta va influenta pozitiv veniturile populatiei, si implicit consumul.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri