Antreprenor, caut finantare - joi, 25 septembrie

Antreprenor, caut finantare - joi, 25 septembrie

Evenimentul Antreprenor, caut finantare - Editia a IV-a propune o dezbatere racordata la nevoile antreprenorilor din 2014, alaturi de peste 100 intreprinzatori. Vom analiza alternativele de finantare pentru companii, fie ca este vorba de creditare, fonduri europene, listare pe BVB sau finantare prin atragerea unui fond de investitii. Elementul inedit de anul acesta este prezentarea unor exemple concrete de antreprenori care au incercat cel putin doua surse de finantare.

Speakerii evenimentului sunt antreprenori de calibru, printre care Dragos Petrescu, fondator City Grill, Florentin Banu, asociat, in general, cu numele brandului „Joe”, o companie producatoare de napolitane, si Orlando Szasz, antreprenor si investitor.

Inovatia in IT&C - 8 octombrie

Inovatia in IT&C - 8 octombrie

Evenimentul Inovatia in IT&C - Editia a IV-a propune o abordare noua asupra inovatiei tehnologice si rolul acestia pentru companiile din Romania. Vom discuta, alaturi cei mai importanti specialisti in IT&C, cele mai bune solutii prin care IMM-urile si antreprenorii pot inova in acest domeniu. Subiectul central al evenimentului de anul acesta va fi „Transformarea afaceriii tale in contextul celor mai relevante tendinte din tehnologie: accesorii inteligente, cloud, big data, mobile, interconectare, etc.

Teme: Rolul directorilor IT in economia digitala; Accesul firmelor mici si mijlocii la tot ce inseamna „Big Software”; Cum se aplica inovatia in sectorul IT&C; Cat de importanta este inovatia pentru antreprenorii din IT&C in contextul unei noi economii, in conditiile in care valorile economice sunt modificate; Cum sa faci profit din inovatie; Cum iti poti optimiza afacerea prin intermediul tehnologiei; Segmentare si educatie despre Cloud Computing

Banking 2.0, 28 octombrie

Banking 2.0, 28 octombrie

WALL-STREET.RO organizeaza cea de-a treia editie a Banking 2.0, eveniment dedicat inovatiilor in sectorul bancar. Conferinta din 28 octombrie va pune si in acest an fata in fata bancile, furnizorii de solutii IT pentru sectorul bancar si consumatorii de produse bancare inovatoare. Tema principala a Banking 2.0 2014 este "Ce asteapta consumatorii si mediul de business de la banci?"

In secundar, conferinta isi propune sa discute inovatiile anului 2014, an in care tehnologia contactless a inceput sa se consolideze si sa faca primii pasi in directia mass-market. Doua banci mari au luat decizia de a incepe procesul de migrare a cardurilor spre tehnologia contactless, ceea ce inseamna ca peste 2-3 ani piata va beneficia de cateva milioane de carduri contactless in plus.

In urma cu un an, reprezentantii bancilor estimau ca numarul cardurilor contactless se va dubla in 2014. Pe 28 octombrie vom trage linie si vom descoperi unde se afla acum piata si ce potential de crestere are.

Alte teme de interes care vor fi discutate de speakerii si participantii acestei editii a Banking 2.0 vor fi:

  • Ce pasi au facut bancile pentru a spori satisfactia clientilor si care sunt principalele nevoi ale consumatorului necoperite inca prin servicii inovatoare.
  • Aplicatiile inteligente pe care bancile si dezvoltatorii de solutii IT le creeaza pentru companii.
  • Cum se apropie bancile de mediul corporate atunci cand este vorba de implementarea de solutii financiare
  • Ce asteapta mediul de business de la mediul bancar din punct de vedere al inovatiei care sa ajute la o crestere reala a abusiness-ului.

Participarea la Banking 2.0

La conferinta Banking 2.0 vor participa intre 100-120 de reprezentanti ai bancilor, ai reglementatorului pietei bacare , dezvoltatori de solutii IT pentru banci, specialisti in marketing si publicitate, directori din companii care utilizeaza solutii bancare inovative si reprezentanti ai mass-media.

Participarea la Banking 2.0 2014 nu presupune plata unei taxe, participantii fiind selectionati dintre cititorii WALL-STREET.RO care activeaza in domeniul bancar pe baza raspunsurilor la cateva intrebari adresate de redactie. In plus, echipa editoriala a WALL-STREET adreseaza invitatii directe reprezentantilor bancilor si dezvoltatorilor de solutii IT.

retailArena 2014 - 4 - 6 noiembrie

retailArena 2014 - 4 - 6 noiembrie

Wall-Street.ro organizeaza in aceasta toamna a doua editie a conferintei retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online din acest an.

Evenimentul va avea loc in perioada 4 - 6 noiembrie, la hotel Howard Johnson din Bucuresti. Dupa o prima editie de succes in 2013, in cadrul careia au fost atinse subiecte “fierbinti” precum extinderea agresiva a marilor retaileri sau relatia dintre producatori si lanturile de magazine, in 2014 retailArena va fi strucurata pe trei zile distincte, reunite in jurul unei idei centrale: amprenta digitalului in magazin, produs si extindere.

4 noiembrie, prima zi a retailArena este dedicata felului in care retailerii si proprietarii de spatii comerciale regandesc expansiunea, dar si felul in care arata in prezent proprietatile din portofoliu pentru a avea succes pe o piata in schimbare, in care mediul digital castiga tot mai mult teren. Specialisti in retail, imobiliare sau comunicare vor dezbate tendintele si prezenta solutii inovatoare.

Intr-un context in care digitalul prinde avant nu doar retailerii trebuie sa aiba o prezenta tot mai activa online ci si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. Cele mai noi tendinte, dar si studii de piata si best practice in domeniu vor fi capetele de afis pe 5 noiembrie in a doua zi a conferintei retailArena.

6 noiembrie va fi ziua dedicata vanzarilor multichannel. Intr-o piata in care aproape saptamanal exista o noua intrare majora pe segmentul de e-commerce devine din ce in ce mai importanta o abordare consistenta si unitara a tuturor canalelor de vanzare pentru a se crea o sinergie cat mai buna. Cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet veti afla alaturi de marii jucatori si specialistii din e-commerce intr-o zi plina cu dezbateri, studii si prezentari interactive.

Per ansamblu, iti oferim 3 zile pline cu informatii de ultim moment din domeniul retailului, aplicatii practice din strategiile de marketing si vanzari ale unor companii importante din domeniu si networking cu actualii si viitorii parteneri de afaceri intr-un mediu relaxat.

In curand vor fi anuntati si speakerii evenimentului si vor demara inscrierile. Daca te intereseaza sa participi la retailArena ne poti lasa aici datele tale de contact pentru a te tine la curent cu noutatile.

Costurile

De asemenea, daca doriti sa participati la eveniment puteti beneficia de un discount Early Bird (EB) de 30% pana la 5 octombrie, ora 24.00. Preturile de lista care va asigura participarea la eveniment sunt:

  • Participarea la o zi din cele trei ale evenimentului: 30 euro (TVA inclus) sau 21 euro in perioada EB
  • Participarea la toate cele 3 zile ale evenimentului: 75 euro (TVA inclus) sau 52 euro in perioada EB
  • Reducerile de grup se acorda la peste 3 participanti de la aceeasi companie. Va rugam sa ne contactati pentru o oferta personalizata.

Inscrierile se inchid pe 3 noiembrie.