1 / 11

Targetare: fiti relevanti si evitati risipa de bani

In conditiile in care 49% dintre consumatorii Millenials au abandonat un program de loialitate care cuprindea mesaje irelevante pentru acestia, comerciantii si furnizorii de plati ar trebui sa mizeze pe o targetare adaptata publicului – tinta pentru a fi relevanti si pentru a nu „risipi banii”, a spus Elena Ungureanu, deputy director Visa Europe.


68% din consumatori nu vor sa primeasca reclame online care nu ii intereseaza. Mai mult, 49% din consumatorii din generatia Millenials au abandonat un program de loialitate care le aducea mesaje irelevante.


„Trebuie sa ne uitam foarte bine pe cine sa targetam astfel incat sa fie relevante mesajele si sa nu aruncam banii. Consumatorii nu isi doresc experiente de plata ci experiente cat mai simple”, a spus Elena Ungureanu.


Pe de alta parte, 70% dintre cei intervievati prefera sa cumpere din magazinele fizice, decat online. Ecosistemul in care evoluam insa se schimba, la fel si modalitatea in care facem plati.


Marius Costin


La randul sau, Marius Costin, country manager PayU Romania, mizeaza pe educarea pietei spre platile online. „Ai un gol stomac atunci cand nu poti sa faci plata. Ceea ce trebuia sa fie o experienta de cumparare buna se transforma intr-un esec, plata as indrazni sa il aseman cu desertul de dupa cina. As pune foarte mult accent pe zona de educatie a clientilor pentru a incuraja plata cu cardul. Noi trebuie sa cream impresia de <<don’t worry business>>”, a punctat Marius Costin.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri