1 / 5

Arabesque adauga cinci magazine in retea

Reteaua de magazine Arabesque si-a bugetat pentru acest an o retea de 20 de unitati in tara, prin adaugarea a inca cinci magazine, investitiile bugetatate ajungand la 50 milioane de euro.

“Preconizam acelasi ritm al investitiilor de 45-50 milioane euro ca si in 2007. Vom destina aceste fonduri dezvoltarii teritoriale prin deschiderea de noi filiale, precum si consolidarii parcului logistic cu noi camioane, echipamente si utilaje. Vom deschide alte 4-5 centre comerciale atat in Romania, cat si peste hotare”, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii Arabesque Galati.

In prezent, compania Arabesque detine 15 centre comerciale in principalele orase ale tarii , in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Brasov, Constanta, Iasi, Craiova, Ploiesti, Galati, Piatra Neamt, Bacau, Oradea si Baia Mare.

Pe plan extern, Arabesque a deschis in 2005 un centru in Chisinau, Republica Moldova. A urmat in scurt timp Ucraina, prin achizitionarea unuia dintre primii trei jucatori din aceasta piata, cu o retea alcatuita din 20 de filiale in principalele orase. In luna septembrie 2007, compania a inaugurat o filiala la Sofia in Bulgaria, iar la sfarsitul anului a deschis un centru comercial si in Serbia.

Anul trecut, Arabesque a inregistrat o cifra de afaceri de peste 450 milioane euro, cu 30-35% mai mult fata de 2006, enuntand o crestere de 25-30% pentru anul in curs. “Anul acesta, tot sectorul constructiilor va inregistra o crestere sustinuta. Deficitul de locuinte este foarte mare, avand in vedere faptul ca, timp de 10-15 ani, nu s-a construit nimic, iar acum se anunta proiecte rezidentiale aproape in fiecare saptamana”, au mai spus reprezentantii, adugand ca cererea de locuinte, spatii moderne de birouri si logistice va continua sa avanseze ca efect al cresterilor salariale si al diversificarii instrumentelor de creditare.

Cea mai mare parte a clientilor Arabesque sunt firme de constructii, apoi retaileri si intr-un procent foarte mic persoane fizice.

Retailul de materiale de constructii se schimba de la an la an prin intrarea pe piata a unor jucatori internationali noi si dezvoltarea celor existenti. Acest lucru atrage dupa sine o diversificare a ofertei la raft datorita spatiilor moderne si mari de expunere, beneficii noi oferite clientilor prin consiliere si servicii asociate.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri