1 / 7

Planurile Real Hypermarket

Tjeerd Jegen, managing director al Real Hypermarket Romania, explica, intr-un interviu acordat Wall-Street, ce planuri are pentru anul acesta, cum va arata piata de retail si ce oportunitati, inca neexploatate, tinteste.

Cu o cifra de afaceri de 366 milioane de euro, de patru ori mai mare in 2007 decat in anul precedent, programul investitional al Real Hypermarket Romania se axeaza pe extinderea retelei de magazine cu inca 7 noi unitati in marile orase, investitie care se va cifra in jurul valorii de 140 de milioane de euro.

Planul final este ca reteaua Real Hypermarket sa ajunga la 21 de magazine, care sa acopere intreaga tara, insa daca evolutiile pozitive ulterioare vor permite, este posibil ca acest numar sa creasca, in functie de oportunitati.

Intr-o piata tot mai dinamica a retailului, care va ajunge sa valoreze 100 de miliarde de euro in doi ani, lantul de hipermarketuri trebuie ajunga din urma competitia, sa descopere locatii-cheie pentru viitoarele extinderi in teritoriu si sa aduca, in mai putin de 5 ani, profit companiei-mama, Metro Group.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri