1 / 6

Sezon deschis pentru marile tranzactii din retailul romanesc

In acest context, toata atentia este indreptata momentan catre segmentul supermarketurilor, unul dintre cele mai dinamice sectoare ale pietei de retail, alaturi de cel al hipermarketurilor. Daca la inceputul anului trecut, se puteau numara cel putin sapte mari lanturi de supermarketuri in Romania – Mega Image, La Fourmi, Spar, Ethos, Primavara, Artima si G'Market -, in urma recentelor evolutii de pe piata, au mai ramas putini jucatori principali.

Sezonul marilor tranzactii din domeniul supermarketurilor s-a deschis odata cu preluarea supermarketurilor Artima de catre Carrefour, contra unei sume de 55 de milioane de euro. Operatorul de hipermarketuri si-a facut, astfel, intrarea se segmentul supermarketurilor si vizeaza in continuare extinderea retelei prin proiecte de tip greenfield si prin achizitii, mai ales in Bucuresti.

Primul trimestru al anului curent a adus o noua miscare pe piata retailului romanesc, prin achizitionarea La Fourmi, a primului lant de supermarketuri din Bucuresti, de catre concurentul Mega Image, pentru 18,6 milioane de euro. Dupa integrarea business-ului La Fourmi si rebranduirea celor 14 magazine, Mega Image va fi cel mai extins lant de supermarketuri din Romania. Planurile retailerului belgian nu se opresc aici, Mega Image propunandu-si alte preluari pe piata locala si deschiderea a alte cinci magazine proprii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri