Real Hypermarket estimeaza vanzari cu pana la 40% mai mari

Real Hypermarket estimeaza vanzari cu pana la 40% mai mariCei mai mari retaileri din Romania sunt si cei mai castigati in aceasta perioada, vanzarilor lor fiind saltate cu pana la 50% fata de o perioada neutra, potrivit informatiilor furnizate de acestia.

"In perioada dinaintea sarbatorilor de Pasti mizam pe vanzari in medie mai mari cu 35-40% comparativ cu o perioada obisnuita a anului”, a declarat, pentru Wall-Street, Adriana Pita (foto), head of corporate communication&PR in cadrul lantului de hipermarketuri Real Hypermarket.

Cele mai cautate produse in magazinele Real Hypermarket sunt cele specifice sezonului, ca de exemplu carnea si in special carnea de miel si pestele, ouale, legumele si fructele, bauturile fie ca este vorba de bauturi alcoolice sau nealcoolice, dulciurile dar si produsele de baza (faina, zahar, ulei etc), iar la sectiunea produse nealimentare cele mai solicitate articole sunt desigur decoratiunile pentru masa Pascala, dar si jucariile.

Ofertele atractive atat pentru produsele alimentare cat si nealimentare, care se regasesc in catalogul promotional de Pasti, sunt dublate in aceasta perioada de promotii speciale pregatite de furnizorii lantului de hipermarketuri, de concursurile cu premii si de tombola organizata in parteneriat cu galeria Real, de reducerile oferite pe galerie in perioada 18-25 aprilie, dar si de atmosfera speciala creata prin prezenta mascotelor iepurasi care ofera copiilor dulciuri, potrivit informatiilor furnizate de oficialii retailerului.

Reteaua Real Hypermarket este compusa, la nivel local, din 15 magazine, planurile de extindere vizand un numar final de 21 de unitati. Anul trecut, compania a realizat o cifra de afaceri de 366 de milioane de euro, de patru ori mai mult decat in 2006.

Carrefour estimeaza o crestere de 25-30%

Carrefour estimeaza o crestere de 25-30%Concurentul sau, retailerul francez Carrefour, are asteptari ceva mai modeste, apreciind o crestere a vanzarilor cu 25-30%.

"Vanzarile au inceput deja sa creasca si vor fi cu 25-30% mai mari decat intr-o perioada obisnuita. Putem spune ca vanzarile sunt la acelasi nivel cu cele din anul trecut dintr-o perioada comparabila", a spus Andreea Mihai (foto), director de marketing in cadrul Carrefour Romania, citata de NewsIn.

In aceasta perioada a fost creat si un catalog special unde se regasesc produse la oferte speciale pentru toata gama de Paste, 1 Mai, curatenia de primavara si nu numai, dar si un program special de functionare.

"Cele mai cautate produse in aceasta perioada sunt cele specifice, traditionale: carne de miel, vin, oua rosii, cozonaci, pasca, ciocolata speciala, preparatele din gastronomia traditionala precum drob, stufat, friptura dar si imbracamintea, electrocasnicele mici, produsele pentru gratar, sport exterior, timp liber, camping, etc", au adaugat reprezentantii Carrefour.

In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 12 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima. In plus, retailerul este activ si pe piata romaneasca a serviciilor turistice prin agentiile Carrefour Voiaj.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane de euro. Pentru anul in curs, compania vizeaza afaceri de peste 1 miliard de euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.

Auchan vede o crestere de pana la 50% in perioada Pastelui

Auchan vede o crestere de pana la 50% in perioada PasteluiAuchan, celalalt mare jucator francez de pe piata hipermarketurilor din Romania, a anuntat majorari ale volumelor de vanzari ceva mai optimiste, de 40-50% fata de o perioada neutra a anului, motiv pentru care s-au luat masuri de suplimentare a caselor de marcat pentru evitarea aglomeratiei.

"In ceea ce priveste vanzarile, pe anumite categorii de produse din cele enumerate mai sus, cresterile sunt de 40-50% fata de o perioada neutra din an. Totodata, am suplimentat si numarul de case de marcat, tocmai pentru a evita aglomeratia si cozile, iar Auchan Titan este acum cel mai mare hipermarket de pe piata, cu numarul cel mai mare de case de marcat: 90", a mai spus, pentru NewsIn, Mariana Dragan, managerul de comunicare al MGV Distri-Hiper Romania, operatorul magazinelor Auchan la nivel local.

Potrivit reprezentanilor companiei, tot in perioada premergatoare Pastelui sunt foarte cautate produsele de post si ingredientele de facut cozonac si prajituri acasa: faina, oua, zahar, nuca, blat de tort, condimente si mirodenii.

"Mare cautare au avut anul trecut si prevedem ca se va intampla acelasi lucru si anul acesta, cozonacii facuti in magazin, proaspat iesiti din cuptor. Pe domeniu nonalimentar se vand bine, inainte de Paste, produsele de curatenie pe de o parte si anumite electrocasnice - cu precadere cele care ajuta in bucatarie (mixere, roboti de bucatarie, cuptoare cu microunde, storcatoare de fructe)", au mai spus reprezentantii Auchan.

Auchan a deschis primul sau magazin in Romania, in noiembrie 2006, in cartierul bucurestean Titan, dupa o investitie de 40 milioane euro, iar in prezent mai detine cate un hipermarket la Targu Mures, Pitesti si Cluj, precum si un supermarket la Timisoara. Grupul francez intentioneaza sa isi continue expansiunea in tara cu un ritm de sase-zece hipermarketuri pe an.

Grupul Auchan este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale din lume, cu peste 394 hipermarketuri in 12 tari din lume, peste 700 de supermarketuri, peste 250 centre comerciale Immochan si Banca Accord. In 2006, grupul Auchan a inregistrat o cifra de afaceri de 41 miliarde euro, iar in toate magazinele grupului au fost serviti 1,13 miliarde de clienti.

Crestere de pana la 40% pentru Minimax Discount

Crestere de pana la 40% pentru Minimax DiscountSi segmentul de discount are de castigat de pe urma sarbatorilor de Paste, in conditiile in care operatorii de profil ofera unele dintre cele mai mici preturi pentru produsele uzuale.

“Pentru acest an, estimam o crestere a vanzarilor de Paste cu 35-40% fata de o perioada normala a anului. Preconizam ca incasarile de anul acesta se vor situa la nivelul celor de anul trecut”, a declarat, pentru Wall-Street, Catalin Bardas (foto), director de achizitii in cadrul lantului de magazine de tip discount Minimax Discount.

Printre cel mai bine vandute produse in aceasta perioada se numara alimentele de baza care constituie ingredientele pentru produsele specifice acestei perioade (faina, zahar, ulei, oua etc), condimentele si mirodeniile, cozonacii si produsele de patiserie, bauturile, dulciurile, in special cele cu forme specifice Pastelui (iepurasi, oua) si, desigur, carnea de miel.

De asemenea, se vand foarte bine pachetele-cadou care contin produse cosmetice, lumanarile si candelele, precum si articole electrocasnice, produse pentru gratar, confectiile, produsele pentru curatenie, a mai spus reprezentantul companiei.

In ceea ce priveste anul 2008, compania intentioneaza sa deschida 20 de magazine, inclusiv la Brasov, Buzau, Navodari, Ovidiu si Petrosani. Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele, care intr-un prim stadiu, mai include 13 filiale in: Arad, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Rasnov, Pucioasa, Slatina (doua), Targoviste si Urziceni. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.