1 / 3

Start pentru cadourile corporate

Daca in trecut majoritatea cadourilor constau in agende sau pixuri inscriptionate cu numele companiei care le oferea, acum tendintele sunt mai sofisticate.

“Companiile incep deja sa comande cadouri pentru Craciun, tendinta fiind de personalizare a acestora, incepe sa se puna din ce in ce mai mult accentul pe produse de designeri”, este de parere Emil Deliu (foto), director general Austral.

Si Proffice, divizia de office a grupului RTC, pentru care perioada septembrie-decembrie reprezinta circa 40% din vanzarile anuale, a observat tendintele actuale in ceea ce priveste cadourile corporate.

“Cadourile corporate incep sa fie achizitionate din noiembrie, cele mai cautate fiind cele din categoria instrumentelor de scris de lux, precum si seturi de accesori de birou mai deosebite, de marca”, declara Eliza Nitescu, director de marketing si comunicare al Proffice. Pe langa produsele de brand, clientii Proffice mai cer si obiecte personalizabile, de la cele mai putin costisitoare, precum: agende, calendare, ceasuri, mape, pana la cele mai scumpe: seturi de vin, serviete si genti, sau alte articole din piele pentru birou.

Printre cele mai solicitate produse pentru a fi facute cadou se numara si produsele funny office, nisa care incepe sa ia amploare si in Romania. “Aceste produse reprezinta circa 5% din totalul vanzarilor Austral, existand un trend la nivel international de transformare a birourilor intr-un mediu cat mai prietenos”, mai spune reprezentantul Austral.

Chiar in catalogul care va aparea in acesta toamna, Austral vine cu o noua gama de produse funny office, Propaganda, care apartine unui grup thailandez de design si pentru care sunt distribuitori unici pentru Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri