1 / 4

Tatoiu: Strategiile implementate inca de la finele anului trecut ne plaseaza intr-un fotoliu comod de spectator al show-ului

In conditiile in care moneda nationala ar putea atinge valoarea de 4 lei/euro, Monica Tatoiu, managing director Cosmetics Oriflame Romania, afirma ca bugetul companiei a fost planificat pentru socul din aceasta toamna inca din noiembrie 2007. Cursul fixat la inceputul anului pentru buget a fost de 3,65 lei/euro.

“Am construit bugetul pe 2007 pornind de la ipoteze ce pareau pesimiste atunci. Analizele bancilor mari de la inceputul anului prevedeau un astfel de curs in variantele pesimiste. Eu sunt o persoana prudenta si intotdeauna am ales solutiile cu risc minim. Consider astazi ca un risc minim este sa-ti tii economiile in euro la banca”, a declarat, pentru Wall-Street, Monica Tatoiu.

Intrebata daca evolutia leu-euro va avea un efect negativ asupra afacerilor desfasurate de Oriflame in Romania, Tatoiu a precizat ca strategiile implementate din timp ofera companiei un “fotoliu comod de spectator al show-ului”.

De asemenea, aceasta s-a aratat optimista in ceea ce priveste intrarea in normalitate a economiei romanesti.

“Acum construim strategiile pentru primavara, cand suntem convinsi ca economia romaneasca va intra in normalitate. Cu o singura conditie. Bugetul Romaniei pe 2008 trebuie votat inainte de 30 noiembrie pentru ca donatile electorale sa fie asumate de cei care le-au propus. In caz contrar, niciun matematician, oricat de poet ar fi el in materie de metafore, nu ar putea prevedea amploarea dezastrului”, a spus Monica Tatoiu.

In ceea ce priveste trendul monedei nationale, reprezentantul Oriflame Romania prevede pentru anul viitor o medie sub 3,7 lei/euro.

Pe o piata a cosmeticelor estimata la o valoare de 800 de mil. euro, Oriflame Romania, subsidiara locala a companiei suedeze de cosmetice Oriflame, a inregistrat in 2007 un profit net de aproximativ 3,5 mil. euro (11,7 mil.lei) si o cifra de afaceri de 31,9 mil. euro (106,4 mil. lei), potrivit datelor furnizate de Ministerul Finantelor.

Din portofoliul companiei fac parte peste 650 de produse de machiaj, de intretinere a corpului, produse de ingrijire pentru barbati, parfumuri si ape de toaleta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri