1 / 5

Jean Valvis, inapoi la ape minerale

Cel mai recent anunt privind intentia de a intra pe piata apelor minerale apartine omului de afaceri de origine greaca Jean Valvis, cel care in anul 2002 iesea din afacerea Dorna Apemin in urma unei tranzactii de aproximativ 40 mil. euro.

La momentul respectiv, Valvis vindea brandurile Poiana Negri, Dorna Ape Minerale si White Spring catre gigantul Coca-Cola. In prezent, lanseaza un nou brand de apa minerala – Aqua Carpatica – un business pe care nu intentioneaza sa il vanda, ci sa ramane o afacere de familie.

Investitia in lansarea noului brand se ridica la 12,5 mil. euro, bani ce vor fi utilizati in constructia proiectului Greenfield, situat la 20 km de Vatra Dornei, reteaua de distributie, forta de munca si marketing.

Constructia fabricii din judetul Suceava a inceput in luna septembrie a acestui an, urmand ca brandul Aqua Carpatica sa fie disponibil la inceputul acestui an. Capacitatea de productie va fi pentru inceput de 100 mil. sticle pe an, echipa urmand sa fie alcatuita din aproximativ 50 de angajati. Acest proiect va fi coordonat de Stelian Chiforescu, prim-vicepresedinte al Valvis Holding.

Aqua Carpatica se pozitioneaza ca brand premium, urmand sa fie prezent atat pe plan local, cat si in afara tarii. Cu acest brand Valvis tinteste o cota de piata de 10% in urmatorii doi ani, cota ce s-ar putea dubla pana in anul 2014.

Patru au fost motivele care l-au determinat pe omul de afaceri sa decida revenirea pe piata apelor minerale: potentialul ridicat de crestere al acestei industrii, calitatea sursei de aprovizionare, lipsa constantei in gustul unor branduri deja existente si prezenta de marci de apa carbogazificate.

In prezent, consumul de apa minerala per capita in Romania este de 60 litri, in timp ce media europeana este de 130 litri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri