1 / 4

"Romania, o prioritate pentru noi"

“Noi am mai avut si alte crize in ultimii 15 ani, asa ca ne-a fost mai usor sa facem fata declinului economic din ultimul an. Am invatat multe lectii din precedentele crize, astfel incat suntem mai putin expusi caderii economice din intreaga lume”, spune pe un ton relaxat Ali Tolga Zaim (foto jos), director de vanzari Ulker International, cel care coordoneaza strategiile de vanzari ale producatorului turc de dulciuri in regiunea Balcanilor.

Dupa ce a lucrat pentru rivalul Kraft Foods, managerul de vanzari s-a alaturat celui mai mare producator alimentar din Turcia, Ulker, unde activeaza de 3 ani si jumatate. De curand a fost promovat in pozitia de director de vanzari pentru regiunea Balcanilor. “Cele mai mari scaderi le-am inregistrat anul acesta in Serbia, Kosovo, Macedonia si Albania, cu o rata de declin de pana la 40% fata de anul trecut. Alaturi de Turcia, operatiunile noastre din Romania sunt pe crestere, astfel incat piata romaneasca este prioriatea numarul unu pentru noi”, spune turcul.

Faptul ca turcii de la Ulker au planuri mari pentru piata locala si in viitor intareste optimismul lui Ender Bolat, directorul general al Ulker Romania, transmis cu doua zile inainte de scurta discutie din Istanbul dintre redactorul Wall-Street si reprezentantii Ulker din Turcia. “De cand am fost promovat in functia de director de vanzari pe regiune mi s-a spus ca Romania e o prioritate pentru grup”, spunea Ali Tolga Zaim, la doar 48 de ore dupa ce seful operatiunilor locale miza pe mentinerea cadentei de crestere a volumelor vandute in primele noua luni, de 9%, pana la sfarsitul anului in curs.

Ender Bolat a insistat chiar pe faptul ca se asteapta in acest an sa obtina profit, pe fondul unei atentii sporite asupra costurilor, dupa ani de pierderi pentru Ulker Romania.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri