1 / 4

Planuri: pe termen scurt, mediu si lung

Razvan Diratian lucreaza de zece ani in cadrul Avon Romania, companie in care s-a angajat imediat dupa absolvirea facultatii de marketing din cadrul ASE. A ocupat diferite functii, incepand cu sales analyst, sales support coordinator, sales support manager si pana la business development manager.

In luna iulie a acestui an a fost promovat in functia de commercial director, fiind responsabil pentru operatiunile companiei in Romania si Republica Moldova. Diratian o inlocuieste in functie pe Angela Cretu, care dupa patru ani si jumatate ca lider al Avon Romania si Europa de Sud-Est a fost promovata in pozitia de vicepresedinte business model innovation in cadrul Avon New York.

In perioada petrecuta pana acum in cadrul companiei au existat doua momente cheie, povesteste Razvan Diratian (foto).

“Prima provocare a fost momentul in care am fost promovat devenind coordonator, dupa 2 ani – 2 ani si jumatate de la angajare. Atunci am simtit ca altfel se intampla lucrurile, am simtit responsabilitatea si ce inseamna sa vorbesti direct cu oamenii. A doua, o schimbare la nivel regional, a fost modificarea frecventei brosurii in urma cu 3 ani, de la 4 saptamani la 3 saptamani, un proiect deosebit de important, care a avut implicatii in toate ariile de business”, spune Diratian.

Noul manager al Avon si-a setat deja obiectivele pe termen scurt, mediu si lung. Astfel, cuvantul de ordine pentru planurile imediate a fost continuitatea, astfel incat nimeni sa nu simta modificarea de management.

Pe de alta parte, pe termen mediu, compania si-a propus sa nu renunte la obiectivele strategice – energizarea fortei de vanzari, disponibilitatea resurselor pentru motivarea fortei de vanzari si a clientilor.

“Pe termen mediu m-am gandit sa fim pregatiti pentru un eventual impact al crizei economice. Impreuna cu echipa de management am luat decizia sa nu renuntam la obiectivele strategice. Am cautat sa identificam acele cheltuieli pe care le consideram neproductive, sa le reducem la un minim posibil”, explica Diratian.

De asemenea, pe termen lung, Avon isi propune sa-si mentina pozitia pe piata. “Cred ca e foarte important sa aducem servicii noi, o comunicare mai interactiva pentru ca piata se castiga sau se pastreaza prin loialitate”, afirma Razvan Diratian.

Un alt aspect important este reprezentat de politica de servicii, de la modul in care o comanda este plasata si pana la livrarea acesteia. Avon poate livra in 30 de ore orice comanda in orice colt al tarii, inclusiv in mediul rural, iar plasarea comenzilor se realizeaza 100% online. In plus, compania a intrat si pe zona plata prin card, avand incheiate in acest sens GE Money si Garanti Bank. Romania este prima tara din business-ul Avon care a trecut la modelul de business 100% online.

“Avem primul card de credit parfumat si cu asigurare impotriva cancerului la san inclusa. Ne vom compara intotdeauna nu numai cu competitorii din vanzari directe, dar si cu cei din zona e-commerce si inclusiv din retail. De asemenea, vom continua sa ne implicam in campanii sociale. Am deschis cea de-a doua campanie sociala impotriva violentei domestice, dupa cea impotriva cancerului la san”, declara oficialul Avon.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri