Generali Romania

Generali RomaniaLa Generali Romania, cea mai vanduta solutie de asigurare in cursul anului 2011 a fost asigurarea facultativa de locuinta - Eurocasa. Compania de asigurari a vandut aproximativ 170.000 de polite Eurocasa, cu 40% mai mult decat in anul precedent.

Polita de asigurare Eurocasa de la Generali este disponibila in patru variante: Standard, Medie, Completa, Completa plus si Flexiplus. Generali a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 511,3 milioane de lei si a platit indemnizatii de 401,4 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 1.160.041.

Navigheaza pe acest slide pentru a vedea ce asigurari au excelat in vanzari anul trecut.

Aegon Asigurari de Viata

Aegon Asigurari de ViataCel mai vandut produs al olandezilor de la Aegon Asigurari de Viata in Romania in anul 2011 a fost solutia de asigurare Aegon Fii Istet - Plan de Economisire si Protectie, un produs de tip unit-linked care imbina asigurarea de viata traditionala cu componenta investitionala. Un numar de 1.843 de persoane au ales acest produs; incheindu-se aproximativ 153 de polite lunar, iar prima medie anuala in 2011 a fost de 1.672 de lei.

Compania a lansat incepand cu luna septembrie a anului trecut si un produs de asigurare cu componenta de economisire, denumit Aegon Fii Sigur – Plan de Acumulare si Protectie, care, in doar patru luni, a cumulat 40% din totalul politelor vandute in 2011. Pentru acest produs au fost incheiate 1.170 de polite, iar prima medie anuala a fost de 1.385 de lei.

ING Asigurari de Viata

ING Asigurari de ViataIn topul preferintelor consumatorilor ING Asigurari de Viata in 2011, pe primul loc s-au situat planurile financiare pentru copii si planurile financiare cu economisire. Astfel, cele mai solicitate produse au fost Academica si Regal, fiecare dintre acestea cumuland o cota egala de 25% din totalul vanzarilor noi din 2011. In medie, pentru contractele incheiate in 2011, prima bruta anualizata a fost de 1.250 de lei pentru Academica si 1.630 de lei pentru Regal.

Regal este o polita de asigurare de viata de tip “2 in 1”, care ofera clientilor o dubla protectie: acestia pot economisi suma de bani dorita si, totodata, le pot asigura celor dragi protectia financiara in cazul in care li s-ar intampla ceva neprevazut, in timp ce Academica este o asigurare care imbina componenta de protectie financiara caracteristica oricariei asigurari de viata cu acumularea de fonduri banesti necesare sustinerii copilului. In cazul acestui produs, suma pe care o va primi copilul la majorat (toata o data sau in rente) este garantata si este protejat in cazul in care parintele decedeaza sau sufera o invaliditate permanenta, ING preluand plata primelor.

Compania a subscris in 2011 prime in valoare totala de 554,4 milioane de lei si a platit indemnizatii de 18,9 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate anul trecut a fost de 321.785.

Alico Romania

Alico RomaniaProdusele cu ponderea cea mai mare in vanzari din portofoliul Alico Asigurari in 2011 au fost asigurarile de viata cu beneficii garantate de protectie si economisire. Prima medie pe aceasta clasa de produse a crescut semnificativ anul trecut, la 2.000 de lei/an.

Clasa de produse de asigurare cu beneficii garantate de protectie si economisire din portofoliul Alico Asigurari include: Life Extra (combina protectia cu economisirea) , Capital Extra (obiectiv principal: pensia) si Junior Extra (economisire pentru viitorul copiilor).

Aviva Asigurari de Viata

Aviva Asigurari de ViataCel mai vandut produs Aviva Asigurari de Viata in 2011 a fost Complet - produs de protectie, cu o pondere de 33,53% in portofoliul new business.

Complet este un plan de protectie pe termen lung si asigura o suma care sa protejeze financiar familia in cazul disparitiei premature a principalului aducator de venituri. Protectia se mentine si in eventualitatea in care clientul nu mai poate munci ca urmare a unui accident sau a unei imbolnaviri, Aviva platind in continuare primele de asigurare.

Aviva a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 73,6 milioane de lei si a platit indemnizatii de 8,9 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 256.584.

Platinum Asigurari

Platinum AsigurariAsigurarile de garantii au fost cele mai vandute produse la Platinum Asigurari-Reasigurari in 2011, valoarea totala (suma asigurata) a garantiilor emise fiind de 60 de milioane de euro. Totodata, numarul total de garantii emise a fost de aproximativ 1000 de polite; in timp ce numarul total al clientilor pentru care a emis garantii este peste 150 de companii.

Principalele tipuri de garantii (bond-uri) incheiate de Platinum sunt: Participare la licitatie (Bid Bond), Returnare Avans (Advance Payment Bond), Buna Executie (Performance Bond), Pentru perioada de garantie / notificare a defectelor (Maintenance Bond). Asigurarile de acest tip se adreseaza firmelor care doresc sa participe la proceduri de achizitie publica, dar si celor care stabilesc relatii contractuale cu institutii publice sau cu entitati care, desi nu sunt autoritati contractante, sunt obligate conform legii sa deruleze procedura de achizitie publica.

Platinum a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 18 milioane de lei si a platit indemnizatii de 6 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 7.016.

UNIQA Asigurari

UNIQA AsigurariPentru UNIQA Asigurari, asigurarea facultativa vedeta a anului 2011 este Auto & Libertate - CASCO, care a inregistrat prime brute subscrise de peste 200 milioane de lei. Numarul de contracte Auto & Libertate incheiate in anul 2011 a fost de 56.891.

Compania UNIQA Asigurari a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 383,3 milioane de lei si a platit indemnizatii de 369,6 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 417.904.

Groupama

GroupamaAsigurarea Locuintei cu Extra Acoperiri (ALExA) este produsul cel mai bine vandut de catre compania Groupama Asigurari in anul 2011. Prima medie pentru aceasta solutie de asigurare a fost de 240 lei.

Produsul este disponibil in patru variante comerciale (Basic, Eco, Medium, Premium), in functie de nevoile segmentelor vizate, si fiecare risc este reflectat independent, iar diversele criterii de tarifare permit adaptarea costului fiecarei acoperiri la profilul asiguratului. De asemenea, produsul a fost adaptat in ceea ce priveste fransizele pentru riscurile catastrofice.

Groupama a subscris in 2011 prime in valoare totala de 720,2 milioane de lei si a platit indemnizatii de 546,3 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate anul trecut a fost de 1.113.740.