1 / 5

Orientarea catre lucrurile de baza

In 2010, Aegon Asigurari de Viata va merge in continuare cu cele doua mari retele de distributie (brokeri si banca), dar conform strategiei pentru 2010, acestea vizeaza produsele simple.

“Este momentul produselor foarte simple de risc si celor cu garantie sau traditional recunoscute. Sa te lupti cu criza, cu lipsa de siguranta pe zona de venituri, cu pregatirea relativa in domeniu a clientilor, la care se adauga riscul financiar conduc spre rationamentul ca industria asigurarilor trebuie sa vanda ceea ce este necesar, eficient si simplu de inteles”, a mai explicat Silvia Sirb, adaugand ca Aegon va lansa produse simple, dar si garantate in functie de parteneri si ce cred acestia ca pot vinde cel mai bine.

In prezent, asiguratorul isi distribuie produsele doar pe segmentul de retail, iar clientii companiei sunt doar persoanele fizice. “Suntem prezenti numai in retail, tot din cauza contextului economic. Este important sa consolidam afacerea pe aceasta zona, sa reusim sa construim si un al treilea canal de distributie si apoi sa ne dezvoltam pe multe alte segmente de afacere”, a adaugat Sirb.

La aceasta data, asiguratorul are incheiate circa 2.200 de contracte de la lansarea produselor pe piata romaneasca in aprilie 2009, distributie prin brokeri si unitatile Bancii Transilvania. Acestea ocupa ponderi aproximativ egale in portofoliul asiguratorului, cu o usoara inclinare spre vanzarile prin banca, 54% dintre acestea fiind realizate prin institutia de creditare.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri