Ravinder Takkar: Vom continua sa investim in Romania

Ravinder Takkar: Vom continua sa investim in Romania

"Lansarea unui centru de shared services in Romania este un pas important pe care il facem, dupa ce in 2013 am deschis un alt centru, unde lucreaza 600 de angajati. Suntem multumiti de serviciile pe care le oferim prin acest centru operational deschis anul trecut si de aceea am decis sa facem o noua investitie. Vom continua sa investim in Romania asa cum am facut-o si pana acum. Noul centru este operational de putin timp, iar in el lucreaza deja 100 de persoane, dar in doi-trei ani vrem sa ajungem la multe sute de angajati specializati in inalta tehnologie", a declarat CEO-ul Vodafone Romania, Ravinder Takkar.

Cate persoane vor lucra pana la sfarsitul anului

Cate persoane vor lucra pana la sfarsitul anului

Prezent la eveniment, premierul Victor Ponta a spus ca pana la sfarsitul anului in centru vor lucra 750 de persoane, urmand ca in urmatorii doi-trei ani numarul acestora sa creasca la 2.000. Investitia este estimata la 6 milioane de euro. "Daca Guvernul nu ajuta, macar sa nu incurce! In cazul de fata sper sa fi ajutat, oferind si ajutor de stat acestui proiect al Vodafone. Apropo, imi place culoarea companiei", a spus premierul, glumind.

Nici el nici Razvan Cotovelea, ministrul pentru Societatea Informationala, nu au putut spune la cat s-a ridicat ajutorul de stat din totalul investitiei realizate de Vodafone.

In prezent, la cateva saptamani de la deschidere, lucreaza circa 100 de romani in Vodafone Shared Services Romania.

Ce iti trebuie pentru a te putea angaja in centru

Ce iti trebuie pentru a te putea angaja in centru

Noul Shared Services Center de langa Obor angajeaza tineri pentru a oferi customer support pentru Germania, Italia, Spania, Irlanda si Marea Britanie. In consecinta, pe langa interes pentru zona de comunicatii si IT, este necesar sa vorbesti fluent una dintre limbile statelor enumerate mai sus. Practic, angajatii din SSC vor oferi consultanta si suport pentru circa 90 de milioane de oameni.

"Cele trei motive pentru care Romania a fost aleasa pentru a deschide acest centru sunt pasiunea pentru IT, faptul ca se pot gasi usor vorbitori de limbi straine si, nu in ultimul rand, dorinta de a invata si a se perfectiona. Pentru noii angajati asiguram cursuri de pregatire pentru o perioada de 1-3 luni", mai spune CEO-ul Vodafone.

Ca si canale de comunicare, asistenta este oferita telefonic, prin chat online sau in regin de back-office. Pe zona de IT, serviciile oferite de VSS Romania constau in operatiuni de tip help desk, pentru activitatile interne ale Vodafone Group si ale celor cinci divizii mentionate, la care se adauga managementul aplicatiilor IT si administrarea bazelor de date.

"A existat o competitie acerba intre tarile in care Vodafone este prezent pentru deschiderea unui astfel de centru. A fost ca o competitie la Olimpiada sau Cupa Mondiala", a adaugat CEO-ul Vodafone Romania.

Reprezentantii companiei au mentionat ca Vodafone va continua sa-si extinda operatiunile, iar deschiderea noului centru nu inseamna reducerea numarului de angajati in alte locatii.

La cat s-a ridicat investitia in centru

La cat s-a ridicat investitia in centru

Investitia totala a Vodafone Group Shared Services, pentru dotarea si tehnologizarea sediului, precum si pregatirea noilor angajati din Romania, este de aproximativ 6,25 milioane de euro, conform oficialilor Vodafone.

Romania se alatura astfel altor tari, precum Ungaria, India, Egipt sau Portugalia, unde operatorul britanic opereaza Vodafone Shared Services. Acesta este al doilea centru international de operatiuni deschis de grupul Vodafone in Romania, dupa ce in 2012 compania inaugura centrul de operatiuni de retea Danubius NOC, care monitorizeaza si gestioneaza incidentele de retea pentru noua operatiuni Vodafone - Olanda, Germania, Cehia, Ungaria, Romania, Grecia, Albania, Malta si Italia.