3 / 5

Ce iti trebuie pentru a te putea angaja in centru

Noul Shared Services Center de langa Obor angajeaza tineri pentru a oferi customer support pentru Germania, Italia, Spania, Irlanda si Marea Britanie. In consecinta, pe langa interes pentru zona de comunicatii si IT, este necesar sa vorbesti fluent una dintre limbile statelor enumerate mai sus. Practic, angajatii din SSC vor oferi consultanta si suport pentru circa 90 de milioane de oameni.

"Cele trei motive pentru care Romania a fost aleasa pentru a deschide acest centru sunt pasiunea pentru IT, faptul ca se pot gasi usor vorbitori de limbi straine si, nu in ultimul rand, dorinta de a invata si a se perfectiona. Pentru noii angajati asiguram cursuri de pregatire pentru o perioada de 1-3 luni", mai spune CEO-ul Vodafone.

Ca si canale de comunicare, asistenta este oferita telefonic, prin chat online sau in regin de back-office. Pe zona de IT, serviciile oferite de VSS Romania constau in operatiuni de tip help desk, pentru activitatile interne ale Vodafone Group si ale celor cinci divizii mentionate, la care se adauga managementul aplicatiilor IT si administrarea bazelor de date.

"A existat o competitie acerba intre tarile in care Vodafone este prezent pentru deschiderea unui astfel de centru. A fost ca o competitie la Olimpiada sau Cupa Mondiala", a adaugat CEO-ul Vodafone Romania.

Reprezentantii companiei au mentionat ca Vodafone va continua sa-si extinda operatiunile, iar deschiderea noului centru nu inseamna reducerea numarului de angajati in alte locatii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri