3 / 5

OneStop isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 570%

Retailer-ul online OneStop.ro isi propune pentru 2008 afaceri de patru milioane de euro, in crestere cu aproximativ 570 de procente fata de anul trecut, pe care l-a incheiat cu o cifra de afaceri de 700.000 euro, a declarat, pentru Wall-Street, Viorel Balanoiu, managing partner Shop Online, compania care opereaza magazinul online OneStop.ro.

„Comparativ cu primele 2 luni ale anului 2007, OneStop a avut o crestere de 430% in primele 2 luni ale anului 2008. Pentru 2008, OneStop isi propune cresteri deosebit de ambitioase si in ritm rapid”, a spus Balanoiu, adaugand ca in primele doua luni ale lui 2008 compania a vandut de 300.000 euro. Balanoiu estimeaza, pentru primul semestru al anului, vanzari de 1,5 milioane de euro.

In primele luni ale anului, cele mai cautate produse de clientii OneStop au fost cele din categoria fitness (steppere, biciclete, benzi de alergare, banci fitness, aparate multifunctionale), cele de ingrijire personala (placi de intins parul, aparate de tuns, aparate de ras) dar si aparatele mici de uz casnic, precum si carduri si flash USB-uri, a mai spus reprezentantul companiei.

Balanoiu apreciaza ca anul acesta se va crea o departajare intre magazinele online care investesc in marketing, branding, tehnologie, resurse umane si cele de „apartament”, care apar doar pentru perioade scurte de timp si nu se impun pe piata. Acesta estimeaza ca si piata se va diviza in functie de categoriile de consum, dar si de dimensiunea fiecarui business.

„La sfarsitul anului piata de online ar trebui sa fie mai matura, si in mod sigur domeniile prezente online vor fi mult mai variate. Pietele online de turism, bilete online, asigurari, sunt ca si inexistente in momentul de fata", a declarat Viorel Balanoiu.

Compania isi va diversifica portofoliul de produse anul acesta, extinzand categoriile deja prezente cu mai multe produse si branduri: jocuri video, carti, DVD-uri filme, muzica sau ceasuri.

"Intrucat Romanii sunt orientati cam 80% catre produsele de marca intentionam sa diversificam numarul produselor de acest tip existente pe site", a mai sous Balanoiu.

Compania va investi, anul acesta, 200.000 de euro, atat in optimizarea site-ului, cat si in atragerea de noi parteneri, in optimizarea livrarilor, a serviciului de relatii cu clientii, marketing sau logistica, a mai declarat reprezentantul OneStop.ro.

Compania asteapta ca Jocurile Olimpice si Campionatul Mondial de Fotbal sa creasca vanzarile la televizoarele LCD cu cel putin 50%.
"De altfel, pregatim oferte speciale penru cei care isi doresc sa poata viziona aceste doua evenimente sportive la o calitate excelenta. Acum doi ani (n.r. In timpul Campionatului National de Fotbal-2006) au existat cresteri spectaculoase ale pietei , au existat varfuri de vanzare de 100% si au existat companii ce au avut cresteri de peste 300%", a comentat Balanoiu.

Pana la sfarsitul anului, oficialii OneStop.ro asteapta ca vanzarile sa creasca pe segmentul aparatelor de aer conditionat, pe cel al televizoarelor LCD, jucarii, produse IT si electrocasnice mici, produse din gama fitness, fot-video si notebook-uri.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri