Pretul unui print color va fi egal cu cel alb-negru in urmatorii 3-4 ani

Pretul unui print color va fi egal cu cel alb-negru in urmatorii 3-4 aniPersinaru este de parere ca, dupa cum evolueaza piata, in trei-patru ani, pretul unui print color va fi egal cu cel alb-negru. De asemenea,in concordanta cu evolutia pietei, Xerox Romania isi mentine si in acest an ritmul de crestere pe segmentul de imprimare de pe piata locala, datorita potentialului foarte ridicat pe care il prezinta mediul economic.

’’Cum raportul calitate-pret, precum si costurile de administrare scad dramatic de la un an la altul, in conditiile in care piata locala este departe de a fi saturata, exista foarte mult potential pentru segmentele de multifunctionale medii si mari (inca domina cele alb-negru, dar rata lor de crestere este din ce in ce mai mica), ca si pentru echipamentele de imprimare color mici si medii (care inregistreaza rate de crestere foarte mari de la un an la altul)’’, mentioneaza Persinaru (foto).

Investitiile realizate de companie pentru dezvoltarea si extinderea departamentului de servicii de management al documentelor au inregistrat rezultate foarte bune, astfel incat pozitia Xerox pe piata s-a consolidat prin cresterea de 45% etalata pe zona echipamentelor de birou.

In 2008, principalele directii de crestere ale companiei vor ramane echipamentele laser si color, dat fiind faptul ca pretul la astfel de produse a devenit tot mai accesibil consumatorilor. ’’Un ritm de crestere foarte bun isi vor mentine si echipamentele multifunctionale, care, datorita costului de administrare din ce in ce mai eficient, tind sa ia locul echipamentelor mono din birouri, indiferent de marirea acestora’’, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general Xerox Romania si Republica Moldova.

Pentru acest an, Xerox Romania are in plan exploatarea ofertelor destinate intreprinderilor mici si mijlocii, dar si completarea portofoliului local cu noi echipamente mono- si multifunctionale special proiectate pentru companiile de acest gen.

Dezvoltarea serviciilor reprezinta urmatorul obiectiv Xerox

Dezvoltarea serviciilor reprezinta urmatorul obiectiv XeroxDirectia spre care se indreapta Xerox este dezvoltarea serviciilor. Compania a deschis in acest an primul Centru de procesare automata a documentelor care functioneaza pentru companiile interesate de externalizarea unor astfel de procese.

Ca solutii, Centrul se ocupa de procesarea informatiilor de la furnizori sau clienti multipli ai unei companii, localizati in mai multe tari, care lucreaza in mai multe limbi si cu diferite tipuri de valuta. Serviciul oferit de Xerox include scanarea tuturor documentelor (facturi, ordine de plata etc.) si identificarea informatiilor de pe fiecare in parte. Campurile sunt citite automat, chiar si cele care contin scris de mana, apoi sunt corectate prin interventie manuala, aprobate si introduse intr-un sistem de tip ERP (Enterprise Resource Planning), potrivit spuselor directorului general al Xerox.

Serviciile se adreseaza tuturor companiilor care doresc sa utilizeze acest sistem pentru facilitarea gestiunii documentelor si pentru siguranta arhivarii datelor importante.

In prezent, compania a atins un numar de 600 de clienti. Veniturile inregistrate in 2007 au fost de 61 de milioane de dolari, cu 22% mai mult fata de anul precedent.

In plus, Xerox detine o cota de 25% pe piata perifericelor laser pentru birou, potrivit datelor IDC furnizate companiei. In ceea ce priveste segmentul echipamentelor multifunctionale, Xerox Romania ocupa o pozitie foarte buna pe piata produselor multifunctionale A3 (peste 21 ppm), fiind lider detasat pe segmentul monocrom (cele mai bine vandute echipamante in 2007 fiind WorkCentre Pro), cu o cota de aproximativ 48%, ca numar de unitati vandute si 55% ca valoare.

In ansamblu, compania a avut cresteri semnificativ mai mari decat nivelul de crestere al acestei piete.

Compania mizeaza pe triplarea vanzarilor la hartie reciclata

Compania mizeaza pe triplarea vanzarilor la hartie reciclataXerox Romania aduce pe piata o gama variata de hartie reciclata, incurajand astfel companiile sa-si puna in practica principiile ECO pentru economisirea resurselor si protejarea mediului inconjurator.

Hartia reciclata de la Xerox poate constitui o alternativa echitabila si ecologica la hartia obisnuita folosita pentru documentele de circulatie interna din cadrul companiei. Insa, anumite tipuri de hartie reciclata pot fi folosite si in cazul documentelor oficiale. Astfel, pentru hartia Recycled Supreme, produsa in proportie de 80% din materiale reciclate, gradul de alb, unul dintre principalele criterii de definire a calitatii hartiei, este acelasi ca si in cazul hartiei obisnuite.

In 2008, cererea pentru hartia reciclata a crescut in comparatie cu anul precedent, iar pentru anul viitor compania preconizeaza o crestere semnificativa: “Multe companii din Romania au politici “verzi” in ceea ce priveste utilizarea hartiei, dar au rezerve cand e vorba sa le implementeze – principalele motive sunt legate de perceptii, respectiv de calitatea perceputa a hartiei reciclate si de costul ei”, explica Marius Persinaru.

Dupa spusele acestuia, Xerox poate oferi calitate similara pe produsele reciclate, iar diferentele de pret sunt de aproximativ 11%. Compania se asteapta ca anul acesta, fata de anul trecut, sa se tripleze vanzarile pe acest segment.

Xerox Romania colaboreaza la nivel national cu 3 distribuitori si 33 de reselleri autorizati de la care se pot achizitiona toate aceste tipuri de hartie.