Cel.ro mizeaza pe inceperea noului an universitar
Si magazinul Cel.ro, cel de-al doilea jucator de pe piata romaneasca de comert online, a inregistrat o crestere semnificativa, insa acestia estimeaza ca vanzarile vor avea o ascensiune si mai puternica din 1 octombrie, cand studentii incep scoala.
“Am observat, cam cu inceputul lunii septembrie, o crestere a vanzarilor cu 20-30%, cu toate ca magazinul nostru nu a avut nici o promotie speciala pentru inceputul noului an scolar. Credem ca o crestere accentuata va fi dupa 1 octombrie, cand studentii vor incepe facultatea.
Cele mai bine vandute produse au fost laptop-urile, pe calculatoare desktop nu am obsevat o schimbare foarte mare a numarului de unitati vandute “, ne-au declarat reprezentantii companiei.
Cel.ro si-a bugetat pentru acest an afaceri de 15 milioane de euro, iar in primul semestru a raportat venituri de 7,5 milioane de euro.
Inapoi la articol