Numarul televizoarelor vandute a avansat cu peste 200%

Numarul televizoarelor vandute a avansat cu peste 200%In perioada aprilie-septembrie a acestui an producatorul a inregistrat o crestere a vanzarilor pe segmentul televizoarelor cu plasma de 228% fata de perioada similara a anului trecut.

In primele sase luni ale acestui an Panasonic a fost lider al pietei de Plasma din Romania cu o cota de 41,6%, in perioada respectiva, la nivelul intregii piete, pretul mediu pe unitate situandu-se la 3.090 de de lei.

“Avansul tehnologic a determinat si el cresterea pietei de Plasme si LCD-uri. Schimbarea vechiului televizor de acasa cu un produs mai performant, cu facilitati si caracteristici mai atractive genereaza o cerere din ce in ce mai mare pentru o Plasma sau un LCD”, a declarat, pentru Wall-Street, Bogdan Gheorghiu, CE Marketing Manager al Panasonic Romania.

Pe segmentul televizoarelor LCD, in perioada aprilie-septembrie, compania a inregistrat o crestere de 201% a numarului de unitati vandute fata de perioada similara a anului trecut, iar pretul mediu a scazut cu 22%.

“In perioada ianuarie-iulie 2008 pretul mediu la nivelul intregii piete de Plasme a scazut cu aproximativ 24% comparativ cu perioada similara a anului trecut. In cazul LCD-urilor, de exemplu, diagonala de 82cm, cea mai vanduta diagonala in Romania, a inregistrat o scadere a pretului mediu cu aproximativ 22%”, a mai declarat reprezentantul Panasonic.

Dezvoltarea turismului a crescut vanzarile de camere foto digitale

Dezvoltarea turismului a crescut vanzarile de camere foto digitaleSegmentul camerelor foto a avut in primele doua trimestre ale anului fiscal (aprilie-septembrie) o ascensiune de 150% fata de perioada similara a anului trecut pe fondul dezvoltarii pietei de turism.

In primele sase luni ale lui 2008, Panasonic a ocupat pozitia a doua pe aceasta piata.

“Cererea a fost influentata si de evolutia pozitiva a pietei de turism, prin cresterea numarului de vacante petrecute de romani in strainatate. Deocamdata, gradul de inzestrare cu un aparat foto este destul de redus in Romania, iar nevoia pentru un asemenea produs a devenit din ce in ce mai vizibila”, a mai declarat Bogdan Gheorghiu.

Potrivit acestuia, avantajele aparatului foto digital, cum ar fi usurinta in utilizare, vizualizarea imediata a fotografiei realizate, au influientat trecerea de la un aparat foto analogic la unul digital.

Televizoarele cu Plasma si LCD-urile au ridicat vanzarile camerelor HD

Televizoarele cu Plasma si LCD-urile au ridicat vanzarile camerelor HDPe segmentul camerelor video High Definition, producatorul a inregistrat in perioada aprilie-septembrie o crestere de 224% a numarului de unitati vandute fata de aceeasi perioada a anului trecut datorita televizoarelor de inalta definitie.

“Chiar daca in primele 6 luni ale acestui an ponderea cererii de camere video cu inregistrare HD este sub 2% din cererea de camere video, cresterile fata de anul trecut sunt importante si se vor manifesta din ce in ce mai accentuat, camerele video HD urmand a inlocui in utilizare camerele analogice pentru a se potrivi cu Plasmele si LCD-urile de inalta definitie”, a mai declarat Bogdan Gheorghiu.

Principalii competitori ai Panasonic pe piata din Romania sunt Samsung, LG, Philips, Canon, Benq, si Sony pe diferite categorii de produse.