1 / 4

Numarul televizoarelor vandute a avansat cu peste 200%

In perioada aprilie-septembrie a acestui an producatorul a inregistrat o crestere a vanzarilor pe segmentul televizoarelor cu plasma de 228% fata de perioada similara a anului trecut.

In primele sase luni ale acestui an Panasonic a fost lider al pietei de Plasma din Romania cu o cota de 41,6%, in perioada respectiva, la nivelul intregii piete, pretul mediu pe unitate situandu-se la 3.090 de de lei.

“Avansul tehnologic a determinat si el cresterea pietei de Plasme si LCD-uri. Schimbarea vechiului televizor de acasa cu un produs mai performant, cu facilitati si caracteristici mai atractive genereaza o cerere din ce in ce mai mare pentru o Plasma sau un LCD”, a declarat, pentru Wall-Street, Bogdan Gheorghiu, CE Marketing Manager al Panasonic Romania.

Pe segmentul televizoarelor LCD, in perioada aprilie-septembrie, compania a inregistrat o crestere de 201% a numarului de unitati vandute fata de perioada similara a anului trecut, iar pretul mediu a scazut cu 22%.

“In perioada ianuarie-iulie 2008 pretul mediu la nivelul intregii piete de Plasme a scazut cu aproximativ 24% comparativ cu perioada similara a anului trecut. In cazul LCD-urilor, de exemplu, diagonala de 82cm, cea mai vanduta diagonala in Romania, a inregistrat o scadere a pretului mediu cu aproximativ 22%”, a mai declarat reprezentantul Panasonic.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri