1 / 7

Anul viitor, boom pe segmentul business

Primii care vor alege schimbarea furnizorului de telefonie cu pastrarea numarului de telefon sunt clientii persoane fizice, urmand ca anul viitor sa se inregistreze un adevarat boom al clientilor corporate care vor porta.

“In primele luni cred ca vor porta mai mult clienti persoane fizice din cauza restrictiei pe care am impus-o in prima perioada, in care se pot inregistra doar 300 de cereri de portare pe zi, iar incepand cu anul viitor, se va inregistra un boom in ceea ce priveste clientii business, care vor alege sa schimbe operatorul”, a declarat Liviu Nistoran, presedintele Autoritatii Nationale pentru Comunicatii.

Portabilitatea pe segmentul telefoniei mobile va fi mult mai ridicata decat cea pe telefonie fixa din cauza infrastructurii operatorilor, fara o prezenta solida la nivel national.

“Ca numar, estimez ca, in urmatorii doi ani, 20-25% dintre abonatii de telefonie mobila vor porta. Pe telefonie fixa nu pot estima intrucat nu exista o acoperire uniforma a teritoriului de catre toti cei trei operatori semnificativi ”, a mai declarat Nistoran.

Potrivit acestuia, schimbarea clasamentului actual al operatorilor de telefonie mobila depinde de reactia pe care companiile o vor ave, tradusa prin ofertele agresive lansate pe piata.

Perioada in care un operator este obligat sa porteze un numar este de zece zile, termenul fiind prelungit pentru operatorii de telefonie fixa, unde procedura este mai dificila. Operatorii care incalca aceste termene vor fi amendati de ANC.

“Zece zile este un termen pe care l-am dat si vom veghea ca operatorii sa-l respecte cu strictete, iar pentru telefonia fixa termenul ar putea fi prelungit, pentru ca aici ar putea exista probleme. In caz ca aceasta perioada nu va fi respectata, clientul poate depune o plangere la ANC si se vor aplica amenzi“, a mai spus presedintele ANC.

In ceea ce priveste contractele pe care clientul le semneaza cu operatorul, ANC nu poate interveni, iar litigiile se rezolva intre partile implicate. ”Noi garantam portarea indiferent de problemele sau clauzele contractuale pe care le are cu operatorul de la care a plecat”, a mai declarat Nistoran.

Sunteti dispus sa schimbati furnizorul de servicii fara sa pierdeti numarul de telefon? Raspundeti pe Forumul Wall-Street.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri