1 / 4

Peste 9.000 de unitati livrate in S1

Criza economica a inceput sa-si faca simtita prezenta in cadrul Dell inca din ultimul trimestru din 2008, iar producatorul de calculatoare a fost pionierul acesteia.

“Business-ul nostru, axat pe anumite segmente de piata afectate de criza economica inca din prima faza, a resimtit destul de devreme efectele impuse de acest fenomen. De exemplu, intreprinderile mici si mijlocii si, in general, segmentul corporate, a fost atat de afectat incat a pus presiune si asupra companiei noastre”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Mihai Guran, country manager-ul Dell pentru Romania si Bulgaria.

Astfel, in primul trimestru din 2009, compania a livrat, prin partenerii prezenti pe piata locala, 4.386 de notebook-uri, desktop-uri si servere, conform datelor IDC.

In aprilie-iunie, numarul unitatilor livrate a crescut cu 22%, pana la 5.346.

In aceasta perioada, clientii si-au amanat achizitiile si, chiar daca au dispus de anumite bugete dedicate investitiilor in IT, au preferat sa si le amane, spune Guran.

“In IT, de foarte putine ori ai nevoie de un calculator maine. Poti gasi solutii intotdeauna, il poti imbunatati si, astfel, poti amana momentul unei noi investitii, chiar daca, in final, te vezi nevoit sa faci si acest pas”, completeaza el.

Dar, chiar si asa, Mihai Guran este optimist si subliniaza: “Ce a fost mai rau putem spune ca a trecut. Am fost printre primii afectati de criza economica si, in momentul de fata, cred ca vedem imbunatatiri considerabile”.

Ceea ce il face sa afirme acest lucru este faptul ca Dell a adoptat, laolalta cu intreaga corporatie si cu statele in care este prezenta compania, un plan strategic, care a implicat reorganizarea business-ului pe verticala.

Astfel, au fost stablite mai multe axe – una orientata catre segmentul consumer, cu focus pe retail, alta pe partea de intreprinderi mici si mijlocii, dar si pe zona corporate si pe sectorul public.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri