1 / 5

Miza pe IMM-uri

Integrarea in Uniunea Europeana, maturizarea pietei si criza economica care a dus la o crestere foarte mare a competitivitatii au dus la aparitia a tot mai multe servicii si produse IT pentru companiile mici si mijlocii. Asta pentru ca toti acesti factori i-au determinat pe din ce in mai multi antreprenori si manageri locali sa isi bazeze afacerile si pe tehnologie.

Totusi, miscarile companiilor de IT suprind prin prisma masurii in care IMM-urile au fost afectate de criza: 90% dintre IMM-uri au avut vanzari mai mici in acest an, cele mai multe, 53%, diminuandu-si afacerile cu 21-50%, potrivit unui sondaj realizat pe un esantion national de 600 de firme mici si mijlocii.

La inceputul lunii septembrie, Gecad Technologies, producatorul solutiei Axigen si Hostway Romania, furnizor de servicii de hosting anuntau lansarea Hosted Axigen, o gama de servicii de mesagerie electronica care se adreseaza mai ales companiilor mici si mijlocii, chiar daca printre potentialii clienti pot fi si marile corporatii.

“Credem ca putem atinge 1.000 de conturi e-mail pe segmentul intreprinderilor mici si mijlocii. Companiile mari nu sunt principalul nostru target, acestea preferand de multe ori solutii gazduite in-house, pe infrastructura hardware proprie”, a afirmat Flaviu Radulescu, director general Hostway Romania despre proiectul care a costat 30.000 de euro si la care s-a lucrat timp de cateva luni.

Hosted Axigen se bazeaza pe un singur plan tarifar, de un euro/cont de utilizator inregistrat si un euro/1Gb spatiu de stocare.

“Mediul de afaceri este in continuare conditionat de efectele negative ale crizei economice mondiale. Astfel, cu noile servicii oferite de Axigen si Hostway, companiile mici si mijlocii isi pot crea avantajele de business necesare castigarii de noi clienti, fara a se expune unor riscuri inutile prin marirea cheltuielilor intr-o perioada critica”, spune Oana Bornaz (foto), directorul executiv al Gecad Technologies.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri