Orange vrea sa intre puternic pe zona multimedia

Orange vrea sa intre puternic pe zona multimedia"Vrem sa intram tot mai mult pe aceasta zona, de multimedia. Speram sa cucerim piata locala prin noile modele de terminale lansate pe platforma Windows Mobile 6.5. Un posibil atu al obiectivului nostru este faptul ca oamenii sunt interesati de segmentul retelelor sociale, cum este si Facebook, spre exemplu, iar platforma 6.5 le faciliteaza accesul la acest sector", a spus Julien Ducarroz, director comercial pe segmentul Business to Consumer.

Orange, Microsoft si HTC au lansat seria de terminale Windows phone din care fac parte HTC Touch 2, HTC Touch Pro 2 si in curand HTC HD2, cat si un model Toshiba, TG01.

Impreuna cu abonamentul Pantera 20, cu contract pe 24 de luni, clientii Orange isi pot cumpara noul HTC Touch 2 la 149 euro (TVA inclus), HTC Touch Pro 2 si Toshiba TG01 fiind disponibile la 449, respectiv 299 euro (TVA inclus).

Telefoanele din gama Windows phone faciliteaza accesul la aplicatiile profesionale, cat si la serviciile de divertisment mobil.

Cu un Windows phone, utilizatorii au acces direct de la butonul Start la o serie de servicii si aplicatii, cum ar fi partajarea de fotografii in retelele sociale, Adobe Flash incorporat in browserul Windows Internet Explorer si o aplicatie imbunatatita pentru e-mail.

De asemenea, utilizatorii au posibilitatea sa descarce aplicatii prin intermediul Windows Marketplace for Mobile, sa isi personalizeze telefonul cu teme favorite realizate prin Custom Theme Creator si sa acceseze portalul Orange World printr-o singura apasare de buton.

Microsoft continua sa investeasca pe segmentul telefoniei mobile

Microsoft continua sa investeasca pe segmentul telefoniei mobilePe segmentul de telefonie mobila, Microsoft vede un potential enorm, de aceea si unul din principalele obiective ale companiei va fi acela de a investi in continuare in acest sector de business.

„Exista un potential urias in aceasta zona. Putem sa dezvoltam un business puternic in jurul acestui nucleu tehnologic si, drept urmare, vom continua sa investim in solutii software pentru telefoanele mobile”, a spus Dan Bulucea, business si marketind director Microsoft Romania.

Desi acest segment de business a fost pornit de la zero, Microsoft vrea sa investeasca in continuare in Romania.

Potrivit reprezentantilor companiei, platforma Windows Mobile 6.5 poate constitui o alternativa la smartphone-ul BlackBerry (produs de Research in Motion).

Referitor la cota de piata detinuta in Romania pe segmentul Windows Mobile, Bulucea a spus ca nu detine niste cifre exacte, desi ar fi utile astfel de informatii.

„Ceea ce pot sa spun este ca pe segmentul business ne-am dublat numarul de unitati Windows Mobile vandute anul trecut.”

Directorul de marketing al companiei a declarat ca si sectorul consumer este atractiv.

LG a lansat un Windows phone disponibil doar la Vodafone

LG a lansat un Windows phone disponibil doar la VodafoneLG Electronics a introdus pe piata locala telefonul inteligent LG GM750, un Windows phone ce ofera cea mai noua versiune Windows Mobile 6.5, disponibil exclusiv la Vodafone.

"Noul model de smartphone LG GM750 anuntat pe piata locala este listat la nivel european in portofoliul Vodafone", au declarat reprezentantii LG.

Modelul GM750 este primul terminal din seria de 13 telefoane inteligente cu Windows Mobile 6.5 pe care LG o va lansa pana la finalul anului 2010.

Pana la finalul anului in curs, al treile aproducator de telefoane mobile din lume va lansa pe continentul european inca doua terminale, un model cu tastatura tactila glisanta si Qwerty si un model cu tastatura Qwerty integrala. Primele 3 telefoane se adreseaza unor segmente diferite de piata, de la premium la telefoane inteligente accesibile ca pret.

Prin dezvoltarea si introducerea acestor noi telefoane cu platforma Windows pe piata globala, LG isi reafirma obiectivul de a-si creste cota de piata pe segmentul de smartphones.

"Un numar din ce in ce mai mare de consumatori isi doresc telefoane mobile ce incorporeaza cele mai avansate functii si servicii care sa-i ajute sa lucreze mai bine si sa fie in contact permanent cu prietenii si familia si, evident, sa fie usor de utilizat. Acestia au nevoie de tehnologii si de servicii pentru a avea acces la adresa de email, la Internet si pentru a putea descarca aplicatii, widget-uri si instrumente dedicate divertismentului, fara nici o problema", a aratat Claudia Popa, director de vanzari GSM, LG Electronics Romania.