Facebook Home

Facebook Home

Cu aceasta aplicatie Facebook a incercat sa devina interfata telefonului tau, insa a esuat. In mai putin de o luna de la lansare, pretul unui astfel de serviciu a scazut de la 99 de dolari la 0,99 $. Motivul: reprezenta o optiune doar pentru cei mai fanatici utilizatori ai retelei de socializare.

Sursa foto: Facebook, Shutterstock.com

HP - Touchpad

HP - Touchpad

HP a renuntat la tableta sa si sistemul de operare pentru mobil dupa doar o luna si jumatate de la lansare. Tableta a inregistrat vanzari de doar 25.000 de unitati, fara a reprezenta o amenintare pentru iPad.

Sursa foto: Techwarelabs.com

JooJoo

JooJoo

In era tabletei iPad cu un pret de 499$ nu mai exista loc pentru o alta tableta, inferioara ca proprietati, dar care costa la fel. JooJoo a fost lansata in 2009 si a disparut de pe piata in 2010.

Sursa foto: Engadget.com

Google Lively

Google Lively

Pentru un anumit motiv Google a crezut in competitia cu Second Life si a lansat propria lume virtuala, denimita "Lively", in iulie 2008. Odata cu startul recesiunii, compania s-a vazut in situatia de a inchide aplicatia, in noiembrie acelasi an.

Sursa foto: Googlesystem.blogspot.ro

Joost

Joost

Joost, cunoscut initial ca "Proiectul Venice", a fost construit de fondatorii Skype. Proiectul a obtinut o colaborare cu CBS si ar fi trebuit sa reinventeze modul in care cosumam produse video profesionale. In schimb, Hulu, o colaborare intre News Corp., NBC si Disney, a devenit destinatia preferata a pasionatilor de seriale TV online. Dupa doar doi ani de la lansarea din 2007 Joost iesea din arena.

Sursa foto: Joost.brothersoft.com

HD DVD

HD DVD

Proiect sustinut in special de Toshiba, HD DVD trebuia sa devina succesorul de inalta definitie al DVD-ului. HD DVD a fost lansat in martie 2006. Insa Blu-ray de la Sony a castigat "batalia" in momentul in care Warner Bros a anuntat ca renunta la HD DVD pentru Blu-ray in 2008. O luna mai tarziu, Toshiba a anuntat ca renunta la HD DVD.

Sursa foto: DVD, Shutterstock.com

Microsoft Zune

Microsoft Zune

Zune a fost construit pentru a lua locul iPod-ului in preferintele clientilor. "Nu am fost indeajuns de curajosi si, sincer, am ajuns sa alergam dupa Apple cu un produs prost", a recunoscut Robbie Bach, fostul sef al diviziei de divertisment si mobile din cadrul Microsoft.

Sursa foto: Engadget.com

Iaurtul Cosmopolitan

Iaurtul Cosmopolitan

Revista Cosmopolitan a facut in 1999 o miscare indrazneata prin decizia de a lansa propriul brand de iaurt. Se subintelege ca piata era saturata, iar cititorii Cosmopolitan s-au multumit doar prin a "savura" lectura revistei.

Sursa foto: Cosmopolitan, Shutterstock.com

Arch Deluxe de la McDonald's

Arch Deluxe de la McDonald's

In 1996 McDonald's isi propunea sa atinga publicul "sofisticat" din zonele urbane cu hamburgerul Arch Deluxe. Pentru a atinge acest grup, lantul de restaurante fast-food a alocat un buget de 100 mil. dolari, ceea ce il face cel mai scump esec din istorie.

Sursa foto: Mcohio.com

Ford Edsel

Ford Edsel

Bill Gates se refera la modelul Edsel de la Ford ca studiul sau de caz preferat. Chiar si numele acestei masini este sinonim cu eroare de marketing. Ford a investit 400 de milioane de dolari in acest model, pe care l-a lansat pe piata in 1957. Insa americanii nu l-au cumparat intrucat isi doreau masini "mai mici, mai economice". Ford a retras acest model din piata trei ani mai taziu.

Sursa foto: Ford Edsel, Shutterstock.com

Sursa foto: Shutterstock.com