Parfumurile Beckham - 40.000 de unitati

Parfumurile Beckham - 40.000 de unitatiPiata parfumurilor a coborat semnificativ in 2010, inregistrand scaderi de 30% in volum. "Trendul descendent va continua si in prima jumatate a anului curent, in vara urmand sa se atinga pragul cel mai de jos. Abia din a doua jumatate a lui 2011 se va inregistra o usoara crestere", estimeaza Narcisa Camarasoiu, marketing manager Coty Romania, unul dintre cei mai mari importatori de cosmetice si produse de toaleta de pe piata locala.

Din portofoliul Coty Romania, brandul care a avut cea mai mare crestere in 2010 este David si Victoria Beckham. Guess este brandul selectiv cel mai nou intrat in portofoliul companiei.

"Noutatea oferita consumatorilor in toamna anului trecut a fost parfumul duo David & Victoria Beckham Intimately Yours, care are un target tanar. Guess Seductive este un parfum creat special pentru femei de renumitul parfumier Veronique Nyberg", arata Camarasoiu.

Pretul unei ape de toaleta Beckham de 50ml este de aproximativ 127 lei - pret de raft recomandat, iar Guess (50ml) poate fi gasit pe raft la un pret de 245 lei.

Beckham Intimately Yours for Him este un parfum oriental citric aromat, iar Intimately Yours for Her este un parfum floral-oriental.

Parfumul Guess Seductive este floriental-lemnos; in notele de mijloc ale parfumului se remarca si pretioasa radacina de iris florentin, o aroma legendara cultivata in Florenta si folosita de parfumieri pentru a seduce simturile.

"Parfumurile Beckham au avut o evolutie spectaculoasa in 2010, intrucat s-au vandut peste 40.000 de unitati. Aceste parfumuri au avut o cota de piata de 8% din punct de vedere valoric pe segmentul masculin si de 6% - pe cel feminin", potrivit marketing managerului Coty.

Oriflame se asteapta la o crestere a cererii de parfumuri

Oriflame se asteapta la o crestere a cererii de parfumuriOriflame Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a cosmeticelor, este, in momentul de fata, compania cu cea mai rapida crestere la nivelul regiunii EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) din cadrul grupului. Pe plan local, Oriflame este prezenta de 15 ani si are un numar de aproximativ 60.000 de clienti directi.

In privinta produselor si a ponderii in vanzarile companiei, parfumurile si produsele de machiaj sunt cele mai apreciate si mai bine vandute produse Oriflame. Astfel, parfumurile genereaza o crestere stabila de doua cifre companiei.

Contrar opiniei prezentate de oficialii Coty Romania, cei de la Oriflame sustin ca segmentul parfumurilor in grupul lor nu a fost afectat semnificativ de criza in 2010. Mai mult decat atat, compania de cosmetice se asteapta, in acest an, la o crestere a cererii pentru aceasta categorie de produse.

Anul trecut, clasicul Giordani Gold (foto), marca de lux a produselor Oriflame, care face parte din categoria floral-lemnoasa, a fost cel mai bine vandut parfum - circa 300.000 unitati au fost cumparate. Pretul de catalog al produsului, destinat femeilor, este de 70 lei.

Parfumurile au inregistrat, in 2010, vanzari continue, stabile, cu cresteri mai importante in perioada Craciunului, conform reprezentantilor Oriflame Romania. O parte insemnata a vanzarilor de parfumuri se face prin seturile cadou dezvoltate special pentru Craciun, adauga cei de la Coty, care sustin ca si primavara este o perioada propice acestei categorii.

Sarbatorile cresc vanzarile

Sarbatorile cresc vanzarileCadourile de Craciun, in special cele personalizate, lenjeria intima sau telefoanele mobile au fot cele mai cautate pe site-urile de comert electronic, urmate de decoratiunile de Craciun, cadourile haioase, parfumuri, bijuterii de argint, ornamente sau costume de carnaval ori Craciunita, potrivit cautarilor realizate pe site-urile monitorizate de trafic.ro in ultima luna a anului trecut.

De asemenea, tipurile de cadouri pe care respondentii unui studiu realizat de catre Mednet Marketing Research Center in decembrie 2010 au intentionat sa le cumpere de sarbatori au fost articolele de imbracaminte/incaltaminte (45% comparativ cu 54% in 2009), cosmetice/parfumuri (31,4% comparativ cu 37,4% in 2009).

Cea mai bine vanduta apa de parfum Avon, cea mai mare companie de vanzari directe de cosmetice de pe piata locala, in 2010, a fost Today (foto) - din trilogia Today Tomorrow Always.

Parfumul face parte din categoria florala si este destinat femeilor.

Pe parcursul anului trecut s-au vandut 123.515 parfumuri Today, la un pret mediu de 72,12 lei.

Produsul s-a vandut cel mai bine in august, octombrie si decembrie, luni in care a beneficiat de un pret special sau a facut parte din seturi promotionale.


NYTimes: Ce s-au vandut in 2010

NYTimes: Ce s-au vandut in 2010Este cunoscut faptul ca vanzarile de parfumuri realizate in luna decembrie pot aduce consistenta anului care se termina sau, din contra, il pot transforma intr-un esec.

Intr-adevar, performanta anuala a unui parfum poate fi determinata in functie de numarul de achizitii realizate cu o saptamana inaintea Craciunului sau chiar de achizitiile facute in dimineata zilei de 25 decembrie, arata The New York Times.

In ultimii zece ani, s-a putut observa un nou trend pe piata parfumurilor. Din 2000 si pana in prezent au fost lansate mai multe branduri decat intre 1970 si 1989, potrivit companiei de cercetare NPD Group. Acest lucru se intampla, in parte, si datorita asocierii numelui unui parfum cu o celebritate. In prezent insa, este nevoie de mai mult marketing pentru a face un brand vizibil pe piata.

"Oamenii sunt mai educati, iar femeile, in special, isi doresc unicitate si nu vor sa aiba acelasi parfum pe care il au semenele lor", explica cei de la NPD.

Anul trecut, cel mai bine vandute parfumuri pentru femei au fost Gucci Guilty si Chanel Chance Eau Tendre, iar pentru barbati – Bleu de Chanel si cele din colectia Big Pony de la Ralph Lauren, conform companiei de cercetare.

Lansat in toamna anului trecut, Bleu de Chanel s-a situat in topul vanzarilor de Craciun la Bloomingdale’s, celebrul centru comercial newyorkez.

Conform retailerului american Amazon.com, Gucci Guilty (75 ml) are un pret de aproximativ 247 lei, Chanel Chance Eau Tendre (50 ml) costa 180 lei, Bleu de Chanel – 255 lei, iar cele patru parfumuri din colectia Big Pony de la Ralph Lauren (de 75 sau 126 ml) au preturi cuprinse intre 142 lei si 193 lei.

Sursa foto: Nytimes.com