Din exterior, deosebirile fata de de Gallardo-ul S.E. sunt observate

Din exterior, deosebirile fata de de Gallardo-ul S.E. sunt observateDin exterior, deosebirile fata de de Gallardo-ul S.E. sunt observate doar de pasionatii marci. Si chiar si acestia vor observa doar carbonul din care sunt confectionate eleronul, oglinzile laterale, pragurile si difuzorul si cele doua dungi laterale semnate Superleggera. Diferentele cu adevarat importante si cele pe care pasionatii le vor aprecia, vin din interior.

Din exterior, deosebirile fata de de Gallardo-ul S.E. sunt observate

Din exterior, deosebirile fata de de Gallardo-ul S.E. sunt observateDin exterior, deosebirile fata de de Gallardo-ul S.E. sunt observate doar de pasionatii marci. Si chiar si acestia vor observa doar carbonul din care sunt confectionate eleronul, oglinzile laterale, pragurile si difuzorul si cele doua dungi laterale semnate Superleggera. Diferentele cu adevarat importante si cele pe care pasionatii le vor aprecia, vin din interior.

Odata intrat in masina, primul instinct este de a iti cobora viziera

Odata intrat in masina, primul instinct este de a iti cobora vizieraOdata intrat in masina, primul instinct este de a iti cobora viziera castii si de apasa acceleratia pana la fund. Interiorul este complet modificat fata de de Gallardo-ul normal si abunda in fibra de carbon si piele Alcantara. Scaunele au fost grefate direct de pe varianta de curse, imperfectiunile drumulului fiind resimtite, cu acuratete elvetiana, de catre posteriorul celui aflat la valon.

Panourile usilor si consola centrala sunt confectionate din acelasi

Panourile usilor si consola centrala sunt confectionate din acelasiPanourile usilor si consola centrala sunt confectionate din acelasi carbon omniprezent. Cei in cautarea comfortului si a unui mijloc de transport la dineuri ar trebui sa se orienteze catre alt model, accesul destul de dificil si centurile de siguranta cu prindere in patru puncte sifonandu-ti serios costumul Armani.

Vitezometrul nu are dimensiuni generoase, iar fontul folosit in cadranul

Vitezometrul nu are dimensiuni generoase, iar fontul folosit in cadranulVitezometrul nu are dimensiuni generoase, iar fontul folosit in cadranul acestuia este mic, facand anevoiasa citirea dintr-o singura privire a vitezei cu care tocmai ai trecut pe langa ceea ce pare o alta masina in trafic. Dar, in fond, tot ceea ce conteaza cand te afli la volanul acestui supercar este turometrul. Sunetul scos de adevarata uzina, aflata la doar 30 de centimetri de zona capului, este amenintator in turatii joase si devine brutal la apropierea acului de cele 8000 de rpm.

Aspectul cel mai important, legat de acest model, este cura de slabire

Aspectul cel mai important, legat de acest model, este cura de slabireAspectul cel mai important, legat de acest model, este cura de slabire la care a fost supus, fata de Gallardo-ul standard noua versiune cantarind 1500 kg, adica cu 100 kg mai putin. Secretul nu este vreo reteta miraculoasa, ci priceperea inginerilor care au reusit sa dea jos 47 de kg din interior, 12 kg de la motor, 17 kg din greutatea caroseriei si alte kg din locuri stiute doar de ei. Acest lucru a fost posibil datorita folosirii carbonului in cantitati industriale, atat la partile estetice cat si la cele mecanice si a unui policarbonat foarte usor in locul traditionalei sticle pentru geamurile laterale si cel care acopera motorul.

Dieta nu a insemnat si pierderea fortelor, Superleggera avand cu

Dieta nu a insemnat si pierderea fortelor, Superleggera avand cuDieta nu a insemnat si pierderea fortelor, Superleggera avand cu 10 CP mai mult decat versiunea standard, in total 530. Asta s-ar traduce intr-un timp necesar accelerarii pana la suta, de doar 3,59 secunde. Pentru cei pasionati de cursele de drag, acest Lambo parcurge primul kilometru cu plecare de pe loc in doar 21,23 secunde. Prepararea pentru circuit a avut totusi si un efect negativ, datorita apasarii aerodinamice imbunatatite, viteza maxima inregistrata a scazut fata de versiunea standard, dar tot ajunge la 312 km/h.

Cum tot ce e frumos in viata are si un pret pe masura, am lasat acest

Cum tot ce e frumos in viata are si un pret pe masura, am lasat acestCum tot ce e frumos in viata are si un pret pe masura, am lasat acest aspect la final. Pentru a o putea avea in garaj si pe circuit cei interesati trebuie sa scoata 220.300 de dolari si o suma cat PIB-ul unei tari din lumea a treia pentru combustibil si gume de schimb.