Inca de la prima vedere Fiat 500 te cucereste prin designul simplu,

Inca de la prima vedere Fiat 500 te cucereste prin designul simplu,Inca de la prima vedere Fiat 500 te cucereste prin designul simplu, pastrand formele traditionale dar intr-o reinterpretare in ton cu tendintele actuale de design. Aplicand aceeasi reteta ca Mini si VW pentru revitalizarea modelelor retro, noul 500 are dimensiuni mai mari si tinde sa isi depaseasca conditia de produs popular. Din fericire Fiat reuseste acest lucru prin finisaje si calitate superioara si nu prin preturi, care inca se pastreaza la un nivel rezonabil. Partea frontala pare un melanj intre designul aparatelor de radio din anii '30 si zambetul Mona Lisei, diferentele fata de generatia din 1957 fiind prezenta proiectoarelor, noul logo al marci si gura de aerisire din spoiler. Decupajul capotei este similar cu cel al strabunicului, singura diferenta notabila fiind lipsa elementului cromat, italienii optand pentru un stil mai simplist dar totodata mai dinamic.

Privita din lateral citadina torineza pare foarte bine proportionata,

Privita din lateral citadina torineza pare foarte bine proportionata,Privita din lateral citadina torineza pare foarte bine proportionata, italienii gasind un echilibru intre suprafata vitrata si restul volumelor. Pragurile bine profilate, jantele de aliaj de 15 sau 16 si montantul central in culoarea neagra sunt detalii care adauga doua degete de sportivitate la reteta italiana. Nostalgicii nu vor putea benificia in oferta actuala de simpaticele gume cu laterale de culoare alba de dimensiunea farfurioarelor pentru cafea, oferite ca standard pentru Cinquecento in anii '60. Raportand insa gabaritul ceva mai generos al actualei generatii, jantele mai mici de 14 vor arata absolut hilar. Noile dimensiuni ale modelului sunt 3,54 metri lungime, 1,62 latime si 1,48 metri inaltime. Singurii care vor regreta supradimensionarea lui 500 vor fi probabil fanii lui Piedone, dezamagiti de pozitia mai mult decat decenta a acestuia la volan si de accesul facil pe scaunul soferului.

Amplasarea propulsorului in partea centrala, altereaza conceptul

Amplasarea propulsorului in partea centrala, altereaza conceptulAmplasarea propulsorului in partea centrala, altereaza conceptul primei generatii, dar a avut ca efect castigarea spatiului, Cinquecento dispunand acum de o bancheta si de un portbagaj de 185 de litri, numai bun pentru mers la shopping in exclusivistele buticuri milaneze. Pentru adulti calatoria pe locurile din spate ar putea declansa clasutrofobia, conditiile fiind destul de vitrege pentru persoanele care masoara mai mult de 1,80 metri. Micile compromsiuri in ceea ce priveste spatiul au contribuit insa la un aspect foarte fluid al partii posterioare, avand foarte putine in comun cu cea a modelului creat de Dante Giacossa.

Interiorul aparent minimalist surprinde prin calitate, toate componentele

Interiorul aparent minimalist surprinde prin calitate, toate componenteleInteriorul aparent minimalist surprinde prin calitate, toate componentele fiind create special pentru acest model. Instrumentarul de bord cuprinde un singur cadran, care furnizeaza toate informtiile de interes pentru cel care se afla la volan, ingloband turometrul, vitezometrul si restul indicatoarelor, o solutie pe cat de atractiva pe atat de eficienta in ceea ce priveste ergonomia si pastrarea stilului original. Personalizarea ambiantei la bord este la indemana oricui, Fiat punand la dispozitie finisaje in numeroase culori, avand influente retro cum ar fi pielea visinie, sau cea neagra perforata cu un aspect modern, sau asortarea bordului si a consolei centrale cu exteriorul. Producatorul din Torino isi indeamna clienti la adevarate exercitii de imaginatie, paleta de culori pentru exterior fiind foarte variata, cuprinzand 12 culori, 6 dintre ele cu un aspect vintage. Optionalele mai includ 15 tipuri de tapiserii pentru interior, 9 modele de jante de aliaj si un numar de 19 stickere pentru personalizarea buburuzei. Daca mai adaugam ca este disponibila si in trei versiuni de motorizare, rezulta un numar de 500.000 de moduri in care poti sa iti faci masina unica, totul depinzand de gusturi si buget. Doar pachetul vizual ce consta in dungi, stegulete ale Italiei pe lateral, mai mult crom, sau numere de curse, va incarca factura cu circa 1500 de euro.

Pentru ca traim intr-o lume a vitezei, in care modelul initial dotat

Pentru ca traim intr-o lume a vitezei, in care modelul initial dotatPentru ca traim intr-o lume a vitezei, in care modelul initial dotat cu un propulsor de 15 cai ar fi fost doar o alternativa la masinutele de golf, Fiat a echipat 500 cu doua propulsoare pe benzina ce dezvolta 69 de cai cel de 1,2 litri si 100 de cai cel de 1,4, iar diesel-ul de 1,3 litri imprumutat de la Grande Punto produce 75 de cai. Asteptam varianta dopata Abarth sub capota careia se vor afla 150 de cai, dornici sa zburde intre doua semafoare. Preturile pentru Romania vor incepe de la 9500 de euro, dar pentru a iti transforma masinuta intr-un obiect de lifestyle in ton cu tinuta portofelul trebuie usurat de sume aditionale serioase, in varianta de top pretul final va sari de 15.000 de euro. Succesul modelului se anunta unul rasunator daca luam in calcul faptul ca doar in Italia pe adresa producatorului din Torino au venit 25.000 de comenzi inainte de prezentarea oficiala.