1 / 6

Privire de ansamblu

Target-ul s-a extins de la clientii cu foarte multi bani pana la clasa medie-superioara care aloca un buget din ce in ce mai mare produselor si serviciilor de lux, cele mai atractive segmente, in ordinea volumului de vanzari, fiind: auto, moda, accesorii, bijuterii/ceasuri, parfumerie/cosmetice, IT/gadgets, SPA, hotelarie si selective retailing.

Din punct de vedere al penetrarii brand-urilor si serviciilor de lux, clasamentul este dominat tot de Ucraina, urmata de Bulgaria, care a depasit Romania in ultimele 14 luni, la acest capitol, dublandu-si numarul de francize si magazine de tip multibrand in aceasta perioada, mai arata specialistii CPP. In timp ce Armani a refuzat o noua propunere de franciza in Romania in ultimele 6 luni, franciza Emporio Armani din Sofia inregistreaza recorduri de vanzari la nivel regional. Aceeasi situatie se intalneste si la brand-urile reprezentate in sistem multibrand, vanzarile Dolce Gabbana, Versace, Yves Saint Laurent si Fendi fiind cel putin duble fata de nivelul inregistrat in Romania. In timp ce magazinele din Sofia s-au axat pe brand-urile de top precum DG, Versace, Armani, Prada, Valentino, magazinele din Bucuresti merg pe strategia unur brand-uri de nisa, lucru care explica in continuare nivelul scazut al vanzarilor la Bucuresti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri