Automobilele germane sunt enervant de exacte, la fel ca Jurgen sau

Automobilele germane sunt enervant de exacte, la fel ca Jurgen sauAutomobilele germane sunt enervant de exacte, la fel ca Jurgen sau Fritz care trudesc in fabricile lor, cu nume imposibil de pronuntat. Americanii fac automobile "supraponderale" si cu o tinuta de drum mai "casual". Italieniii se mandresc cu pasiunea pe care o imprima vehiculelor cu patru roti, dar abordeaza procesele tehnologice cu lejeritate. Japonezii nu pot concepe ca masinile lor sa nu aiba gadgeturi si tehnologie mai actuala ca ziarul de maine. Romanii au Logan, un model bun la toate, dar care nu exceleaza cu nimic.

Britanicii, in schimb, pot fi considerati snobi si prea mandri de Casa Regala, sentiment regasit si in modelele producatorului de casa al Coroanei, Rolls-Royce. Simbioza dintre cele doua simboluri ale Marii Britanii a fost atat de puternica, incat prin conductele de alimentare ale bijuteriilor pe patru roti, probabil curge combustibil de vita nobila. In ciuda trecerii in patrimoniul germanilor de la BMW, Rolls-urile si-au pastrat tinuta aristocratica si nu au impartit aceeasi soarta cu modelele Bentley, devenite niste Phaeton in haine de gala.

Cum eticheta regala cere neaparat existenta soferului, modelele britanice

Cum eticheta regala cere neaparat existenta soferului, modelele britaniceCum eticheta regala cere neaparat existenta soferului, modelele britanice au fost prin excelenta facute pentru a fi conduse de catre tinerii eleganti cu chipiu si manusi imaculate. Viziunea celor din West Sussex s-a schimbat odata cu aparitia conceptului 101EX, un coupe cu patru locuri ce va intregi gama Phantom. Pentru a isi arata intentiile serioase, britanicii au anuntat intrarea in productia de serie de anul viitor.

Silueta longilina a coupe-ului, care arata apartenenta la seria Phantom, a fost creata de catre designerii britanici sub indrumarea directa a lui Ian Cameron. Dimensiunile modelului sunt, cum era si firesc, mai reduse decat cele ale limuzinei, fiind cu 24 de centimetri mai scurt. Nu e chiar alura unui coupe cu a carei sportivitate sa te poti lauda, intentia designerilor fiind de a crea o reinterpretare moderna a coupeurilor Grand Touring din anii '30.

Usile ilustreaza aceeasi tema, prin deschiderea in sens invers, o

Usile ilustreaza aceeasi tema, prin deschiderea in sens invers, oUsile ilustreaza aceeasi tema, prin deschiderea in sens invers, o solutie tehnica orientata spre accesul facil al pasagerilor, dar scoasa din lada de zestre a producatorului britanic. Imbinarea modern-traditional este asigurata de inchiderea automata a portierelor doar prin apasarea unui buton.

Partea frontala denota asemanarea cu limuzina Phantom, dar grila nu mai este la fel de impozanta, fiind mai putin proeminenta si o idee mai rotunjita. Linia caroseriei este inalta subliniind forma de cocoon a cabinei. Pentru a atenua efectul de masivitate 101EX este incaltat cu jante, de aluminiu slefuit, cu "umila" dimensiune de 21".

Usile fara rama superioara si montanti parbrizului, bifurcati pentru a incadra o suprafata vitrata suplimentara, ofera o vizibiltate indispensabila in cazul unui model, in care veti putea privi in ochi chiar soferii de Land Rover.

Interiorul va fi cu siguranta pe masura oricarei personalitati, cu

Interiorul va fi cu siguranta pe masura oricarei personalitati, cuInteriorul va fi cu siguranta pe masura oricarei personalitati, cu sange albastru si cu cel puitn patru nume si o titulatura ce contine un domeniu sau o regiune din Regatul Britanic. Cabina este finisata cu lemn de trandafir si artar rosu, iar pe plafon sunt insertii de fibra de sticla pentru a crea o atmosfera cat mai romantica. Scaunele sunt materializarea norisiorilor, de pe care Sfantul Petru urmareste destins cum muritorii incearca sa recreeze Raiul pe patru roti. Habitaclul este in aceeasi masura si practic abundand in spatii de depozitare si buzunare care gliseaza din locuri in care nici nu te astepti.

Portbagajul este la fel de garnisit ca si cabina, pentru ca bagajele princiare sa calatoreasca in cele mai bune conditii. Cum vremea londoneza este proverbiala, din dotarea coupeului nu lipsesc celebrele umbrele gravate cu dublu "R", ascunse de data asta in capacul portbagajului.

Sub capota se afla o uzina in toata regula, cu o capacitate de 6.75

Sub capota se afla o uzina in toata regula, cu o capacitate de 6.75Sub capota se afla o uzina in toata regula, cu o capacitate de 6.75 litri propulsorul V12 cu injectie directa, preluat de pe Phantom, ce dezvolta 453 de cai. Ca un fapt interesant, motorul este setat pentru a furniza 75% din putere inca de la 1000 RPM, ceea ce va garanta faptul ca modelul va fi destul de sprinten la plecarile de la semafor, desi nu stiu cine si-ar dori sa chinuie cauciucurile unei astfel de bijuterii. Pentru si mai mult confort transmisia va fi una automata cu 6 rapoarte.

Pretul acestui coupe se va situa un pic peste cel al limuzinei Phantom, dar sub cel al cabrioletului Drophead. Ca o concluzie, modelul nu a fost conceput pentru a fi rapid, desi este, nu a fost conceput pentru a fi vulgar, desi va iesi in evidenta des, nu este facut sa realizeze lucrurile la care ne asteptam la automobilele noastre de zi cu zi, ci este facut ca o exprimare a regalitatii pe patru roti.