1 / 5

Metamorfozarea

Cocor reprezinta o companie-cheie pentru piata locala de retail. Beneficiind de o locatie ultra-centrala si, implicit, de un numar foarte mare de vizitatori, cladirea de pe blvd. I. C. Bratianu isi propune sa devina "destinatia luxului in Romania". In opinia lui Dan Barbulescu, presedintelui Consiliului de Administratie Cocor, "centrul de greutate al produselor de lux va glisa de pe Calea Victoriei catre Centrul Istoric".

Acesta a mai precizat ca actionariatul doreste pastrarea numelui Cocor, care a devenit un reper urban, aproape toponimic de mai bine de 30 de ani, o referinta a kilometrului zero, un alt nume pierzand acest avantaj al descrierii locatiei.

In ceea ce priveste brandurile de lux ce urmeaza a fi atrase in noul centru comercial, reprezentantii CPP au declarat ca au fost initiate discutii cu marci apartinand unor grupuri celebre din industria de lux, precum Gucci Group, LVMH sau Richemont, dar si cu o serie de case de top indepedente.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri