Da, acesta exista si va putea fi achizitionat de cei care s-au plictisit

Da, acesta exista si va putea fi achizitionat de cei care s-au plictisitDa, acesta exista si va putea fi achizitionat de cei care s-au plictisit de Calutul Cabrat. Se spune ca in momentul in care te-ai plictisit de Ferrari poti sa spui ca te-ai plictisit de viata. Atunci, care este rostul sa iti doresti ceva, ce nu e nici pe departe exclusivist, dar pretul il recomanda celor care cred ca singurul lucru mai rau ca o replica a unui Rolex, este Rolexul original.

Perfect eronat, cum ar spune un cunoscut. Industria auto imi da o castana zdravana si imi demonteaza rationamentul ca o jucarie Lego in mainile unui prescolar nazdravan. Exemplul cel mai edificator este Audi, cei care detin Lamborghini si care au reusit sa faca din R8 un model, ce poate sta oricand la aceeasi linie de start cu Gallardo. Si cred ca fiecare marca are nevoie de un model pe post de vector de imagine, care sa ridice ratingul brandului pe piata prin etalarea armasarului de rasa, cel putin ca imagine daca nu si ca feedback din partea publicului, concretizat intr-un plus de vanzari.

La fel au gandit si italienii Luca di Montezemolo

La fel au gandit si italienii <strong>Luca di Montezemolo</strong>La fel au gandit si italienii Luca di Montezemolo si Antonio Baravalle, cand au hotarat ca este cazul ca Alfa sa isi rezerve un loc in loja supercarurilor, chiar daca este vorba doar de un loc in spatele granzilor Ferrari si Maserati, putand fi considerat ruda mai putin titrata a celor doi lorzi, ce au rezervate fotoliile centrale.

De fapt, 8C Competizione nu este chiar o fantezie nascuta peste noapte, avand un stramos foarte celebru la vremea sa. Frumusetea exterioara a mostenit-o de la bunicul sau Alfa Romeo 33 Stradale, un adevarat playboy al anilor '60, derivat din versiunea de curse T33, cu ajutorul Carrozzeria Marazzi. Dar de data asta, lombarzii au zis ca nu e destul sa ai gene bune si s-au hotarat sa il fac un trend-setter, prin transplantul tehnologiilor de ultima ora de la rudele de sange contemporane.

Prototipul ce a prefatat coupeul de serie, intre care nu exista diferente

Prototipul ce a prefatat coupeul de serie, intre care nu exista diferentePrototipul ce a prefatat coupeul de serie, intre care nu exista diferente semnificative ca design, a defilat in fata publicului la Salonul de la Frankfurt in 2003 si a sucit mintile criticilor prin designul pur specific GT-urilor, caracterizat de o parte frontala prelunga, de o linie ascendenta a caroserie si de un spate scurt si obraznic arcuit.

Fascinatia publicului a fost si motivul pentru care inginerii pasionali au triumfat in fata contabililor, costurile reflectandu-se in pretul de sase cifre in euro. Grila specifica Alfa Romeo este accentuata de nervurile capotei si delimitata de prizele mari in care sunt inglobate proiectoarele rotunde.

Farurile au parca o forma anatomica, de inima, orientate catre centru.

Farurile au parca o forma anatomica, de inima, orientate catre centru.Farurile au parca o forma anatomica, de inima, orientate catre centru. Stopurile spate au un design minimalist, pastrand ADN-ul stramosului, lansat in 1967 si caracteristic modelelor din acea decada. Toate astea ma fac sa ma intreb, oare cand se vor opri italienii sa faca masini exagerat de aspectuoase.

Pentru ca aspectul nu este totul si frumusetea vine si din interior, de sub capota rage propulsorul de 4.7 litri V-8, donat de pe Quattroporte-le de la Maserati, motor care de fapt provine de pe Ferrari F430, pentru a defini un adevarat menage-a-trois. In cifre s-ar traduce astfel: 450 de cai putere si un cuplu maxim de 470 Nm.

Pentru ca suspensia este imprumutata tot de la Maserati, 8C va vedea

Pentru ca suspensia este imprumutata tot de la Maserati, 8C va vedeaPentru ca suspensia este imprumutata tot de la Maserati, 8C va vedea lumina zilei in casa unchiului mai bogat cu blazon in forma de trident. Transmisia este una cu 6 rapoarte, actionate prin intermediul padelelor, dreapta pentru a urca si stanga pentru a retrograda, totul in doar 0,2 secunde. Sprintul pana la 100 km/h se face in putin peste 4 secunde, iar acul vitezometrului se va plafona in jurul valorii de 290 de km/h.

Pentru ca nimic sa nu retina 8C de la a face fata unei Competizione, acest Alfa-Ferrari-Maserati este construit in mare parte din fibra de carbon, are o garda la sol foarte coborata si sta pe jante de 20” Pentru ca si soferul sa faca fata, scaunul este unul sport din fibra de carbon, invaluit in piele fina, de preferinta rosie pentru a starni pasiunea celui care se simte imbratisat de centurile in trei puncte.

Bordul este acoperit de aluminiu, aluminiul veritabil, nu cel cu

Bordul este acoperit de aluminiu, aluminiul veritabil, nu cel cuBordul este acoperit de aluminiu, aluminiul veritabil, nu cel cu care ne rasfata poducatorii in ultima vreme, chiar butonul de start este turnat din acelasi metal, iar volanul are insertii lucrate din acelasi element, regasit in grupa a III-a principala in tabloul lui Mendeleev. Aviz profesoarei din liceu care ne-a spus ca respiram si mancam chimie, acum demaram in tromba tot datorita chimiei.

Trebuie mentionat ca tot ce e frumos costa si se afla in cantitati limitate, astfel ca Alfa Romeo va bucura doar 500 dintre cei care sunt hotarati sa dea un pret de 180.000 de euro pentru un Alfa Romeo, dar ce Alfa Romeo!!!

Citeste si alte articole de lifestyle pe www.yourmoney.ro - noi iti recomandam:

1. SIAB-ul pe Venus
2. La creme de la creme, cu savoare romaneasca
3. Englezii o fac mai bine: Rolls Royce 101EX