European Fashion Lingerie

European Fashion LingerieCu ocazia celei de-a zecea participari consecutive la cel mai prestigios eveniment de gen - Salonul International de Lenjerie, Paris 2008 - a avut loc lansarea unei noi colectii - Jolidon Clandestine - si relansarea brandului Prelude.

Cei 15 ani pe care Jolidon ii implineste anul acesta gasesc compania in plin proces de rebranding. Din 2008, intregul grup, care numara in acest moment in portofoliu cinci branduri de lenjerie (Jolidon, Prelude, Argos, Infiore, Chiaro di Luna) si doua marci de confectii (Flacara si Falla) s-a redefinit ca "European Fashion Lingerie".

Clandestine & Prelude

Clandestine & PreludeJolidon Clandestine este un brand din segmentul medium-high cu o orientare de nisa, care se adreseaza femeilor din mediul urban, increzatoare in puterea lor de seductie si curajoase in ceea ce priveste lenjeria pe care o prefera. Acesta devine astfel exprimarea personalitatii lor in spatiul privat. Brandul Clandestine va fi lansat in luna mai a acestui an.

Prelude
a beneficiat pentru prima oara in cadrul Salonului International de Lenjerie de la Paris de un stand propriu in zona dedicata lenjeriei de lux, ceea ce ii marcheaza pozitionarea pe segmentul premium, fiind cel mai exclusivist brand din portofoliul Jolidon. Prelude este dedicat femeii indepenente, careia ii place sa faca pe printesa. Eleganta si rezervata, indrazneata si aristrocrata, delicata, dar puternica in acelasi timp, femeia Prelude este o adevarata doamna.

Libelula & Vaduva Neagra

Libelula & Vaduva NeagraCele mai scumpe produse din portofoliul Jolidon sunt cele create special pentru Salonul International de Lenjerie de la Paris (pentru show-ul Ultralingerie – spre exemplu, castigatoarele din anul 2006: Libelula si Vaduva Neagra).

Aceste luxoase si elegante piese vestimentare sunt realizate dintr-o dantela speciala, lucrata manual: leavers, un material scump si delicat, impodobit cu broderii sofisticate si accesorii pretioase (cristale Swarovski, panglici satinate si de organza, puf, etc.)

Infiore & Chiaro di Luna

Infiore & Chiaro di LunaLa inceputul anului 2007, sub egida grupului Jolidon s-au mai adaugat doua nume sonore in lenjeria italiana: Infiore si Chiaro di Luna prin achizitionarea pachetului majoritar al companiei Emmeci (unul dintre cei mai cunoscuti producatori de lenjerie din Italia), achizitie care a influentat semnificativ cifra de afaceri a grupului. In 2007, vanzarile tuturor marcilor din portofoliul grupului pe teritoriul Italiei au insumat peste 21 milioane euro, cifra la care s-a ajuns datorita achizitiei celor doua branduri mentionate mai sus.

Daca in 2006 Jolidon Romania, Jolidon Ungaria, Jolidon Franta si Jolidon Italia au insemnat, cumulat, vanzari totale de aproximativ 27 milioane euro, pentru 2007 doar Jolidon Romania a realizat o cifra de afaceri de peste 27,4 milioane euro.

Colectiile Jolidon

Colectiile JolidonJolidon Fashion este un brand premium pentru femeia careia ii place sa fie eleganta in toate sensurile. Femeia Jolidon Fashion este intr-adevar arhetipala: inexplicabila si paradoxala, increzatoare in sine, un adevarat mister.

Jolie este un brand dedicat femeii tinere si curioase, o femeie energica si plina de optimism, eleganta si actuala, tot timpul fresh si dinamica. Pentru aceasta, moda nu este ceva sofisticat, absolut necesar, este ceva natural, vine pur si simplu de la sine...

Jolidon Clandestine este un alter ego al femeii sofisticate, moderne, constienta de dualitatea emotiilor si pasiunii, rebela, misterioasa in viata privata si provocatoare la extrem. Eleganta si indrazneata, matura si complicata, pasionala si misterioasa, femeia Clandestine priveste lenjeria ca pe un simbol al vietii sale secrete.

Franciza Jolidon

Franciza JolidonAvand deja 10 magazine in Franta, anul acesta, Jolidon a intrat in circuitul francizelor internationale alaturi de marci precum Lejaby, Valege, Parah si Calida, urmand ca luna aceasta sa participe la Salonul International de Franciza de la Paris (Franchise Expo Paris). Investitia initiala pentru deschiderea unui magazin Jolidon in sistem de franciza este curprinsa intre 45.000 euro si 75.000 euro, in conditiile in care drepturile de intrare costa 15.000 euro.

In ultimii ani, firmele autohtone au inceput sa urmeze, in acest domeniu, modelul marilor companii internationale, Jolidon numarandu-se printre putinele marci romanesti care vand francize pe pietele externe, cum ar fi Rompetrol, Mobexpert sau Romstal.

Brand global

Brand globalDespre Jolidon, o transnationala care creaza si produce in UE, se poate spune, fara nicio indoiala, ca reprezinta, in acest moment, un brand global, recunoscut si apreciat pe plan international. Chiar daca Jolidon actioneaza pe piete pe tot globul, diferite ca si areal geografic, fiecare avand specificitatea ei, statutul de prim jucator pe piata europena determina concentrarea eforturilor in directia consolidarii pozitiei de exponent al lenjeriei europene.

In prezent, cea mai tentanta piata pentru extindere o constituie, conform reprezentantilor companiei, Rusia, deosebit de atractiva nu doar pentru Jolidon, dar si pentru alte branduri ultraconsacrate in domeniu, in conditiile in care cererile provenite din aceasta piata sunt in continua crestere.

Cititi si alte articole de lifestyle pe www.yourmoney.ro - noi va recomandam:

1. Cel mai scump hotel din Romania
2. Febra Hard Rock Cafe cuprinde Romania
3. Ultima editie a celui mai ravnit calendar din lume: Pirelli