Grand Prix One: Introducere

Grand Prix One: IntroducereUniversul Grand Prix One va oferi si clientilor romani posibilitatea de a experimenta distractia plina de adrenalina care inconjoara lumea curselor de masini, dandu-le in acelasi timp si sansa de a se bucura de exclusivitatea unora dintre cele mai cunoscute brand-uri din moda europeana.

Grand Prix One: Introducere

Grand Prix One: IntroducereIdee dezvoltata de catre pilotul Jarno Trulli, Grand Prix One este un complex de retail de moda realizat la standarde europene, echipat cu un hotel international, showroom-uri pentru masini si motociclete, un circuit de curse auto care va servi atat pentru cursele de masini cat si pentru testarea automobilelor si motocicletelor expuse.

Grand Prix One: Introducere

Grand Prix One: IntroducereRomania este doar una dintre cele sase locatii unde reprezentantii lantului Grand Prix One si-au anuntat intrarea, printre acestea amintind Canda, China, Australia si Noua Zeelanda. Primul centru se afla inca in constructie in Pescara, Italia.

Grand Prix One: Conceptul

Grand Prix One: ConceptulAvand o suprafata construita de peste 200.000 mp, Grand Prix One va avea facilitati care vor satisface gusturile tuturor, in acelasi timp ramanand fidel filozofiei pe care a fost construit, aceea de a oferi o experienta de shopping de neuitat. Elementul unic al centrului il reprezinta faptul ca imbina in mod inteligent facilitatile de retail cu cele comerciale. Una dintre cele mai mari atractii o reprezinta galeria de cumparaturi intinsa pe o suprafata de 60.000 mp. De asemenea, complexul include mai multe showroom-uri auto, restaurante, cafenele, terenuri de joaca pentru copii, dar si un hotel si o cladire de birouri.

Grand Prix One: Conceptul

Grand Prix One: ConceptulEchipa din spatele proiectului Grand Prix One estimeaza ca complexul va atrage anual mai mult de 4 milioane de vizitatori, atat din tara cat si de peste hotare. Astfel conceptul reprezinta una dintre cele mai mari investitii din sectorul de retail si cel de turism din Europa centrala si de est.

Grand Prix One va aduce in Romania unele dintre cele mai prestigioase brand-uri europene intr-un concept outlet. Aici se va crea un mediu interactiv de retail care va revolutiona piata romaneasca.

Grand Prix One: Locatia

Grand Prix One: LocatiaIn prezent doua locatii ideale sunt analizate in faza finala de catre comisia de investitii a celor de la Grand Prix One Romania. In alegerea spatiului trebuie avute in vedere cateva criterii preliminare precum o suprafata de minim 70 ha si accesul usor pentru mijloace de transport.

In data de 3 februarie 2008 a avut loc un referendum la nivelul comunei Snagov privind aprobarea amplasarii Grand Prix One pe un teren aflat in administratia Primariei. Cu o majoritate de 97% locuitorii Snagov au votat in favoarea amplasarii proiectului Grand Prix One pe raza comunei Snagov.

Grand Prix One: In cifre

Grand Prix One: In cifreGrand Prix One Romania este preconizat sa se deschida vizitatorilor la finalul anului 2010.

Dezvoltatorii estimeaza ca valoarea investitiei in proiectul de 200.000 mp va depasi 250 milioane euro si va crea peste 2.000 de locuri de munca, contribuind astfel la dezvoltarea economica a intregii zone in care va fi amplasat.

Cititi si alte articole de lifestyle pe YourMoney - noi va recomandam:

1. Chocaviarul si trabucurile de ciocolata de lux Venchi, disponibile online
2. Roman Abramovich isi construieste palat in Londra
3. Samsung si Armani – o noua colaborare de lux