1 / 7

Tata si Fiul: Crearea unui brand

Daca dupa `89 tatal si fiul au inceput sa produca articole de vestimentatie pentru barbati, dedicate exclusiv exportului, in 2001 cei doi “asociati” decid sa produca pentru piata interna.

Ideea a venit de la prieteni pentru ca noi lucram pentru export in mod special si aveam din ce in ce mai multi prieteni barbati care ne cereau costume. Comenzile erau insa clar stabilite. Important e ca eram capabili sa facem o calitata acceptata de mari brand-uri precum Armani, Hugo Boss, Stefanel, Steilmann, YSL sau H&M, ceea ce ne lipsea erau tesaturile de calitate, iar de aici a mai fost un singur pas", spune Ciucu.

Cei doi au constatat astfel ca exista o cerere mare pe piata care nu era acoperita. "Nici acum din punctul de vedere al vestimentatiei pentru barbati lucrurile nu stau asa cum ar trebui in ceea ce priveste varietatea ofertei dar, cu toate acestea, in ultimii cinci ani, multe brand-uri din Romania au cunoscut o dezvoltare fara precedent”, declara Alexandru Ciucu.

Am pus mana pe telefon, am fost la targuri, am contractat furnizori de tesaturi, in mod special din Italia, si am inceput”, isi aminteste tanarul.

Denumirea “Tata si Fiul” a venit natural deoarece este o sintagma in care cei doi se regasesc si care reflecta traditia de trei generatii a familiei in acest domeniu, evidentiind in acelasi timp aspectul esential: tinute exclusiv dedicate barbatilor.

Momentan, brand-ul “Tata si fiul” este prezent atat pe piata interna, cat si in strainatate si are un numar de aproximativ 600 de angajati.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri