Investitia Gucci: 300.000 de euro

Investitia Gucci: 300.000 de euroIn urma studiilor realizate pe piata locala, Gucci a ales magazinul multibrand Mengotti pentru a se lansa pe piata din Romania, in urma unei investitii de 300.000 euro doar pentru colectia toamna/iarna. Aceasta reprezinta o premiera pentru brandul de lux, a carui strategie de lansare pe o piata noua era inaugurarea unui magazin propriu monobrand, urmata de largirea cailor de distributie.

Astfel, magazinul de pe Calea Victoriei incheie primul an de prezenta pe piata locala cu o cifra de afaceri de 2.2 milioane de euro, iar pentru anul 2009 se preconizeza o cifra de afaceri care sa depaseasca trei milioane de euro si 6.500 de piese vestimentare expuse spre vanzare doar in colectia toamna/iarna 2008/2009.

Un an de moda Made in Italy pe Calea Victoriei

Romania este prima tara straina in care Adriano Mengotti a deschis un magazin, in afara Italiei unde detine un lant de 12 magazine multibrand. Investitia necesara pentru patrunderea pe piata romaneasca si deschiderea acestui magazin cu branduri de lux s-a ridicat la circa 1.300.000 euro.

In primavara anului 2008, Mengotti a adus pe piata autohtona o paleta de branduri de moda high-end, toate reunite sub conceptul “Made in Italy”: Prada, Prada Linea Rossa, Fendi, Valentino, Dolce&Gabbana, Giorgio Armani, Emporio Armani, Etro, Giambattista Valli, Ermanno Scervino, Moncler, Loro Piana, 6267, Raimondi e Aquilani, Cesare Paciotti. Bazat in prima faza cu precadere pe incaltaminte si accesorii, magazinul s-a impus pe piata inca de la inceput ca un multibrand cu o identitate proprie.

“Moda italiana era deja prezenta in toate tarile din Est, iar in Romania, in mod straniu, liniile internationale de top nu intrasera. Am vizitat tara in 2005 si nici urma de Prada sau Dolce&Gabbana. Asa ca, avand o colaborare indelungata cu brandurile pentru magazinele noastre „Incontri” din Italia, mi-am zis ca trebuie sa incerc”, declara Adriano Mengotti, presedintele Grupului Mengotti, fondat in 1889.

In Romania, Grupul Mengotti este unic importator si distribuitor cu exclusivitate, fie pe linie vestimentara sau de accesorii, in functie de fiecare casa de moda pe care o reprezinta.

Primavara/vara 2009

Primavara/vara 2009Intr-un sezon in care rochia scurta da tonul feminitatii, tonurile vibrante transmit efervescenta, efectele suprapuse de opac-transparent confera siluetei un aer feminin, item-urile clasice masculine sunt reinterpretate, iar nude este noua cromatica must-have in garderoba, Mengotti propune pentru clientii sai sofisticati colectiile marilor designeri. Clientul Mengotti are o plaja de alegere variata, de la tinutele catwalk pana la cele din prima linie a designer-ului preferat.
Selectia primavara-vara 2009 seduce si are amprenta emotiei simturilor, pentru a da Bucurestiului parfumul unei pasarele de moda.

GUCCI

Aceasta este surpriza pe care Adriano Mengotti o pregateste de mai bine de un an pentru clientii sai din magazin. Colectia Gucci este reprezentata prin liniile sale clasice dar noi in acelasi timp, accentele fiind date de texturile si culorile care se regasesc in accesoriile acestui sezon. Adriano Mengotti nu ascunde presiunea riscului pe care o exercita ceea ce el numeste “cea mai grava criza economica cu care m-am confruntat de-a lungul experientei mele profesionale”, dar este pregatit pentru a o infrunta printr-o surpriza extraordinara pentru cei pasionati de moda. Astfel, incredinteaza echipei sale de la Bucuresti lansarea in exclusivitate a liniei de accesorii a brandului Gucci in Romania, urmand ca incepand cu sezonul Toamna/Iarna 2009/2010, colectia sa fie adusa integral.

PRADA


Rafinament metropolitan, croieli impecabile, tocuri ametitoare... O declaratie de supravietuire in jungla urbana facuta cu ajutorul accesoriilor. In viziunea Prada, femeia stie sa-si pastreze stilul intr-o perioda de austeritate maxima. Miuccia Prada dezvaluie in acest sezon cultul pentru talie printr-un mix de piese transparente croite in tonuri diferite de caramiziu, cu accente aurii si detalii pixelate cu aer futurist. Mengotti a ales pentru clientii sai piesele fluide, rochiile cu volume arhitecturale, jachetele sofisticate din piele de sarpe, texturile tehnologice, piese sofisticate de daywear, care au ca inspiratie senzualitatea lenjeriei, toate accesorizate cu sandale cu toc supradimensionat si genti din piele de piton.

DOLCE&GABBANA

Dolce&Gabbana face revival-ul anilor ’40-’50 si al vechii Italii, folosind ca sursa de inspiratie traditia dantelei siciliene, intr-o nota care aminteste de accesoriile tinerelor burgheze. La baza colectiei stau senzualitatea si romantismul care reproduc atmosfera jet-set, aproape cinematorgrafica, a unei Italii rafinate. Estetica colectiei inspira atmosfera lounge-urilor unde erotismul si rafinamentul se intalnesc prin forme si proportii exacerbate. Mixul de texturi pretioase din brocart, umerii supradimensionati, cromatica pudrata, accesoriile cu aer baroc in care brosele sunt asociate cu funde, perle si pietre, totul transmite un aer de opulenta senzuala.

VALENTINO

Sinonim cu eleganta absoluta, propune linii feminine cu structuri stilizate, care innobileaza piesele intr-un mod rafinat. Culorile vii, detaliile importante precum volanele si trandafirii lucrati din organza sau piele, reprezinta emblemele colectiei Valentino care definesc perfect eleganta si rafinamentul italian. Mengotti prefera Valentino pentru liniile subtile si fascinatia lui pentru ornamentele pretioase.

FENDI

In colectia din aceasta primavara materialul inovator face senzatie prin aspectul sau natural. Volumetriile exagerate sunt date de suprapunerea texturilor si de dantelariile cu efect scrobit. Jaboul cu structura baroca decoreaza piesele bazice dar si rochiile de seara, iar geanta Kangaroo este cu siguranta piesa forte a sezonului.