1 / 4

Costurile si cererea de bilete

B’ESTFEST a ajuns la a treia editie, iar odata cu trecerea timpului au crescut si costurile organizarii festivalului, ajungand in acest an la o valoare de 3,3 milioane euro, ca urmare a adaugarii in program a unei zile de festival, dar si a standardelor tot mai ridicate, asemanatoare cu cele din strainatate.

Cele mai cunoscute festivaluri de pe mapamond

“Fata de prima editie, in 2008 costurile au evoluat considerabil dat fiind faptul ca am adaugat o noua zi si o noua scena. Anul acesta insa am renuntat la cea de-a treia scena insa am ajuns sa avem un festival de cinci zile”, declara Laura Coroianu, CEO Emagic

Cresterea costurilor a fost insotita de o evolutie in acelasi sens a cererii de bilete astfel ca, biletele la B’ESTFEST s-au vandut anul acesta de doua ori mai repede decat cele de anul trecut, in aceeasi perioada de timp.

“Desi avem de a face cu vremuri de criza, oamenii inca prefera sa investeasca in entertainment de calitate, iar acest lucru nu poate decat sa ne bucure”, marturiseste Laura Coroianu.

Despre venituri, Laura Coroianu nu poate oferi inca prea multe detalii deoarece la sfarsit de an trage linie si analizeaza situatia. In prezent, banii castigati se investesc mai departe in noi proiecte.

“Exista si pierderi, pentru ca in fond este un business riscant, insa reusim sa pastram un bun echilibru”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri