1 / 3

Investitie minima

In acelasi timp, costurile pentru terasa care dispune de privelistea unuia dintre cele mai mari bulevarde din Capitala au fost reduse si pentru ca nu a fost nevoie de angajati noi, acestia fiind angajatii de la Braseria Corso.

“Investitia a fost minora, avand in vedere ca spatiul exista deja. S-a deschis intrarea din bulevard si s-au comandat paravane de sticla. In plus, am avut sponsor Ursus pentru mobilier si umbrele“, declara, pentru Wall-Street, Dana Chiriac, marketing&pr manager InterContinental.

De asemenea, avand in vedere faptul ca terasa nu e mare - are 20 de locuri –, Dana Chiriac considera ca nu poate aduce o pondere semnificativa in venituri.

“Luand in considerare faptul ca vara restaurantele merg mai slab si terasele mai bine, speram sa reusim sa compensam prin deschiderea ei si sa venim in intampinarea oaspetilor nostri din hotel, dar si a bucurestenilor, cu aceasta oferta”.

In ceea ce priveste influenta crizei financiare asupra vanzarilor terasei, Dana Chiriac considera ca avantaje precum locatia si preturile rezonabile vor minimiza efectele negative. Totodata, ea crede ca mai dura pana cand Terasa Corso va deveni cunoscuta si isi va castiga locul in randul teraselor din centrul orasului.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri