2 / 5

Masurile de criza ale managerilor turci

Desi Turcia pare a fi patria turismului, managerii hotelurilor din regiune simt amenintarea data de contextul economic mondial si de efectele acestuia asupra afacerilor pe care le conduc.

Scaderea preturilor si continuarea activitatii cu marje de profit mai reduse a reprezentat una dintre principalele strategii pentru diminuarea impactului crizei financiare.

La aceasta se adauga imbunatatirea relatiei cu oficialii aeroporturilor si obtinerea unor preturi convenabile pentru clientii tur-operatorilor importantii, care profita in acest fel de puterea mare de negociere pe care o au, colaborand cu mii de turisti din intreaga lume.

Un alt scop al celor care lucreaza in industria turismului din Turcia este acela de a intra si a se face cunoscuti pe piete noi, neexploatate pana in prezent.

“In 2009, aceasta este principala noastra directie strategica. Cea mai mare greseala in acest context ar fi sa ne bazam pe o singura piata”, declara guvernatorul regiunii Marmaris.

O alta masura, in viziunea lui Serdar Yalcin, manager general al hotelului de cinci stele in sistem all inclusive Amara Club Marine, este retentia personalului, astfel incat angajatii sa ajunga sa-si recunoasca oaspetii care se reintorc in fiecare an in hotel. In consecinta, in ultimii patru ani de activitate au plecat doar 10 angajati dintre cei care au lucrat in complexul condus de el.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri