1 / 5

Cerere in crestere

Florin Maxim, proprietar al agentiei de publicitate full service I.M. Smite, declara, intr-un interviu acordat Wall-Street, ca luna decembrie din 2008 a adus prima lovitura in industria barurilor si cluburilor din Romania, in contextul in care, de obicei, asteptarile sunt mari in ceea ce priveste vanzarile si organizarea de evenimente corporate din ultima luna a anului.

Cu toate acestea, un an mai tarziu, companiile reincep sa organizeze petreceri de sfarsit de an pentru angajati, conditionate insa de bugete reduse si obligate sa gaseasca solutii pentru diminuarea costurilor.

La Radisson Blu, Adrian Adam (foto), directorul de marketing si vanzari, a observat o crestere a numarului de companii care organizeaza petreceri de sfarsit de an si declara ca sunt programate aproape in fiecare zi din luna decembrie petreceri mari, de cateva sute de persoane.

In acelasi timp, Bianca Dragota, director de marketing si vanzari la Hard Rock Café, declara ca numarul de petreceri corporate a crescut cu 30% fata de cel inregistrat anul trecut, iar preturile au ramas la nivelul de anul trecut.

“Am primit mai multe cereri decat anul trecut in aceeasi perioada si sunt mai multe evenimente concretizate, iar spatiul ne permite sa organizam petreceri cu 50 pana la 200 de persoane”, completeaza Dragota.

De asemenea, extinderea, amenajarile si renovarea completa au facut ca, in acesta an, clubul Player sa beneficieze de solicitari de la un numar multumitor de companii, avand ocupate majoritatea serilor disponibile (serile de miercuri, vineri si sambata sunt seri de club). Anca Dinut, events manager al clubului, spera ca saptamana viitoare sa se ocupe toate datele ramase libere in calendar.

Cititi si Unde petrecem Revelionul: 5 destinatii pe ultima suta de metri

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri