1 / 7

Un german la Bucuresti

Desi pentru cei mai multi dintre noi hotelurile de cinci stele reprezinta gazda perfecta pe durata vacantelor, sunt oameni care se intorc in camera sau apartamentul lor de hotel in fiecare seara. Acesta este si cazul multor hoteluri din Capitala, unde oameni de afaceri sau diplomati straini au contracte de tip "long stay", care variaza ca durata de la sase luni pana la un an de zile.

Un exemplu in acest sens este un oaspete al hotelului de tip boutique Carol Park din Bucuresti, cetatean german, consultant strategic de dezvoltare al unei companii suedeze. El locuieste in hotel impreuna cu sotia si copilul lor de trei ani si marturiseste ca a lut aceasta decizie deoarece ii este mult mai usor decat sa caute o casa si, in plus, se simte mai in siguranta.

In cei zece ani de cand calatoreste in tarile in care a lucrat temporar, a experimentat si alte forme de cazare si a observat ca, adunate, cheltuielile, eforturile, calitatea vietii si problemele intrate in discutie sunt in defavoarea inchirierii unui apartament care, pentru el, presupune mult mai multe obligatii si obstacole.

“Indiferent cat de sofisticat ar putea fi un apartament temporar nu poate inlocui sau asigura serviciile, facilitatile si logistica pe care un hotel o poate asigura. Plus ca, intr-o locuinta temporara, nu poti avea siguranta calitatii vecinatatii, nici a accesului, nici a zgomotului, nici a utilitatilor curente, pe cand intr-un hotel corespunzator nevoilor noastre suntem inconjurati doar de oameni care isi ofera sprijinul, ajutorul si prietenia neconditionat, iar serviciile si facilitatile sunt garantate de numarul de stele ale hotelului”, declara oaspetele de la Carol Parc Hotel.

Cat era singur il interesau in mod special serviciile de trezire, curatatorie, acces la Internet si housekeeping, care ii erau nepretuite. De trei ani insa cerintele sale si ale familiei au crescut, iar lista lor este acum mult mai lunga. Asadar, au optat pentru o camera intr-un hotel de 5 stele pentru deplasarile de maximum 4 luni/destinatie, cu foarte multe alte avantaje: posibilitatile oferite de concierge, de transferurile hotel-aeroport, room-service, entertainment si activitatile hotelului, serviciile de preluari mesaje si de servicii suplimentare a caror calitate este garantata de hotel.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri