1 / 5

Baltasiu, Nielsen: In realitate, romanii inca "se dau in vant" dupa promotii

Spatiile special destinate pentru promotii incep sa fie din ce in ce mai “trecute cu vederea” de clientii din supermarket-uri, brandurile trebuind sa puna accent pe promotii “la raft”, in zonele cele mai tranzitate din interiorul unui magazin. Acestea sunt in special in apropierea culoarului principal si aproape niciodata imediat langa casele de marcat, pe culoarele secundare, considera Bogdana Baltasiu, client service manager la Nielsen Romania, prezenta la evenimentul Promotions 360.

“In cadrul studiilor Nielsen internationale despre sampoane, doar 1% dintre respondenti au recunoscut ca ar achizitiona produsele daca ar fi la promotie dar, in realitate, s-a dovedit ca atunci cand au gasit produse reduse ca pret pondrerea lor a crescut la peste 10%”, spune Baltasiu.

Practic, preturile produselor nu sunt atat de importante pentru romani, dar aceasta doar la nivel declarativ. In realitate, romanii inca “se dau in vant” dupa promotii si, in general, le place sa mearga la cumparaturi, printre rafturi, zilnic.

“Trei sferturi dintre romani cunosc foarte bine preturile la produse uzuale si cei mai multi cumpara si ceva in plus fata de ceea ce si-au propus cand au plecat de acasa”, mai spune Baltasiu, adaugand ca o cincime dintre romani remarca imediat schimbarea unui pret la raft.

Scopul promotiilor este de “a atinge consumatorul”, sa intre in inima lor pentru a scoate in evidenta brandul, si pe viitor.

Sursa foto: Advancetabs.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri