Cat se castiga in social media?

Cat se castiga in social media?Cristian Manafu ne inpartaseste un infographic despre salariile din social media in US.

Salariul pentru un astfel de job este cuprins intre 30 si 72 de mii de dolari pe an. La noi cred ca variaza intre 2.000 si 3.000 de lei pe luna, pragul de sus fiind mai degraba salariul unui social media manager.

Cel mai intalnit job ar fi cel de social media copywriter, cel care administreaza si populeaza cu continut conturile sociale. In acest caz, cred ca salariul la noi este intre 1.400 si 1.700 lei pe luna. In US, se castiga intre 14 si 60 de mii.

Ce bani au facut Disney/TimeWarner/News Corp in 2011

Ce bani au facut Disney/TimeWarner/News Corp in 2011De pe blogul lui Orlando Nicoara aflam ce rezultate financiare au avut cele mai importante grupuri media & entertainment pe 2011:

Time Warner:Venituri de 29 miliarde USD, profit de 5.9 miliarde USD

News Corp:Venituri de 33.4 miliarde USD, profit de 2.7 miliarde USD

Disney:venituri de 40.9 miliarde USD (trebuie mentionat ca anul fiscal 2011 s-a incheiat pentru Disney in septembrie), profit de 5.25 miliarde USD

Comunism vs Capitalism: cat muncim acum si cat munceam inainte de Revolutie?

Comunism vs Capitalism: cat muncim acum si cat munceam inainte de Revolutie?In 1989, populatia ocupata a Romaniei numara 13,95 milioane persoane, in timp ce numarul total al orelor de munca a fost de 23,4 miliarde, respectiv 1.678 ore per persoana, informeaza BusinessDay.

Pentru comparatie, in acelasi an, numarul mediu al orelor de munca in Bulgaria era de 1.692, in Polonia de 1.793, iar in Ungaria de 1.972. In Vest, cele mai multe ore de munca erau prestate de greci, respectiv 2.234, iar cele mai putine de olandezi (1.516).

Noul program de guvernare aduce stagnare ori crestere recesionara in 2012

Noul program de guvernare aduce stagnare ori crestere recesionara in 2012Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente :
1) realizarile guvernarii precedente;

2) continuitatea elementelor de strategie economica de sorginte FMI;

3)masuri de tactica economica si de marketing pentru a capta voturi suplimentare.

Ceea ce pare sa nu sesizeze nici acest program guvernamental este ca pentru cresterea avutiei si prosperitate este necesar suportul tuturor componentelor mixului de politici macroeconomice inclusiv politica de credit si monetara, aflam de pe blogul lui Lucian Isar.

Romania, cobaiul preferat al FMI

Romania, cobaiul preferat al FMIIn media internationala s-a starnit o adevarata dezbatere intre editorialistii Reuters si analistii Fondului Monetar International, scrie Biziday.

In timp ce FMI incearca sa dea Romania de exemplu bun, dupa episodul extrem al taierii salariilor si al cresterii TVA, cei de la Reuters sustin ca FMI are sanse mari sa dea cu Romania de gard, caci acele masuri au radicalizat lumea iar un rezultat al experimentului FMI pe cobaiul Romania ar putea fi ascensiunea partidelor extremiste la alegerile din toamna.