Coca-Cola

Coca-ColaControversat sau nu, brandul Coca-Cola a reusit de peste 125 de ani sa isi pastreze intact “ingredientul secret” din spatele bauturii racoritoare.

Cunoscut este insa faptul ca numai doi directori de la varful companiei stiu de fapt care este secretul din spatele bauturii pe baza de coca, iar pentru a evita expunerea ei nu circula niciodata impreuna si nu sunt vazuti deloc in spatii publice impreuna.

Jurnalistii de la The Guardian, insa, sustin ca ar fi pus mana pe reteta secreta a Coca-Cola, iar printre ingredientele care nu se afla pe eticheta sunt cateva uleiuri “miraculoase”. Le puteti citi aici.

Foto cover: stinsonair.com.au


Apple

AppleInca din momentul in care Apple a inceput sa devina un nume important pe piata de profil, Steve Jobs a urmarit ca intreaga activitate pe care o desfasoara sa fie tinuta cat mai departe de ochii presei, ai concurentei si ai curiosilor.

Strategia companiei americane a dat roade, pentru ca de la lansarea celei de-a doua generatii iPhone zvonurile despre viitoarele echipamente sa se raspandeasca atat de mult si de repede incat popularitatea companiei sa creasca spectaculos.

IKEA

IKEAAproape orice om de pe planeta trebuie sa fi auzit sau sa fi vazut o singura data in viata sa mobilier realizat de catre suedezii de la IKEA.

In cei peste 69 de ani de prezenta globala, fondatorul IKEA, Ingvar Kamprad a iesit in urma cu cateva zile pentru prima data in fata presei pentru a prezenta date statistice legate de evolutia companiei in ultimul an, dupa cum relateaza BusinessWeek.

In prezent, grupul IKEA numara peste 130.000 angajati. Cel mai mare magazin se afla in Stockholm, capitala Suediei, si se intinde pe o suprafata de peste 55.000 mp.

KFC

KFCKentucky Fried Chicken, unul din cele mai extinse lanturi fast-food din lume, a tinut de foarte multi ani departe de ochii lumii reteta puiului dupa care "te lingi pe degete”.

In ciuda numeroaselor controverse aduse, legate in special de modul cum sunt tratate animalele care ajung in celebrele meniuri, KFC a continuat sa dezvolte si sa lupte pentru a evolua in industria de profil.

Monsanto

MonsantoIn jurul grupului Monsanto se invart o serie de povesti controversate.

Campania americana, specializata in agricultura, este cel mai mare producator de seminte genetic prelucrate, fiind totodata si corporatia multinationala care urmareste si gestioneaza evolutia produselor de profil.

Monsanto plateste anual zeci de milioane de dolari pentru a lupta contra producatorilor neautorizati sau celor care nu se supun regulilor acestora.