Sony VAIO

Sony VAIOIn logo-ul brandului detinut de compania japoneza Sony este reprezentata denumirea gamei de produse portabile a companiei printr-un simbol care prezinta cuvintele “VA” sub forma unor valuri, dar si litele “I” si “O” care definesc standardul Input/Output (I/O).

Sursa: BusinessInsider.com

Tour de France

Tour de FranceIn interiorul logo-ului turneului de ciclism “Tour de France”, cea mai cunoscuta competitie de profil, este reprezentat si un ciclist care pedaleaza. Este destul de dificil la prima vedere sa iti dai seama de la inceput de mesajul din spatele simbolului.

Toblerone

TobleroneCiocolata Toblerone este unul dintre produsele ale carui logo-uri au rezistat cel mai mult in timp. Totusi, si acesta ascunde un mesaj subliminal. In imaginea muntelui din dreptul denumirii produsului este desenat un urs, ca emblema a orasului Elvetian unde ciocolata a fost creata.

Amazon.com

Amazon.com

In acest caz, reprezentarea grafica a companiei transmite ca pe site-ul Amazon.com se gaseste orice, sageata sugerand acest lucru prin punctarea literelor “A” si “Z” din logo si crearea unei imagini similara unui zambet.

Foto: flickr.com

NBC

NBCPostul de televiziune NBC (National Broadcasting Company) este cunoscut ca face parte din reteaua “paun” (peacock – engl.), ceea ce au incercat si designerii sa surprinda in logo-ul companiei.

LG Electronics

LG ElectronicsLogo-ul producatorului sud-coreean de echipamente electronice a fost inspirat din cunoscutul joc “Pac-Man” si este reprezentat printr-o figurina care infatiseaza chipul unui om care zambeste, fiind completat si de sloganul “Life’s Good” (“Viata e frumoasa” – trad.).

Foto: 14clicks.com

Coca-Cola

Coca-ColaCea mai noua campanie lansata de Coca Cola in Danemarca este reprezentata printr-o serie de imagini, una dintre acestea fiind o lupa care afiseaza steagul danezilor in interiorul logo-ului brandului american.

Foto: captura creativity-online.com