10. Citroen

10. CitroenNumar reclame:1.137 ( locul 9)
Cost:1,75 milioane euro, rate card

9. Toyota

9. ToyotaNumar reclame:2.063 (locul 5)
Cost:1,86 mil. euro, rate card

8.Ford

8.FordNumar reclame:1.613 (locul 6)
Cost:1,98 mil. euro, rate card

7. Skoda

7. SkodaNumar reclame:999 (locul 10)
Cost: 2 milioane euro, rate card

6.Hyundai

6.HyundaiNumar reclame:1.266 ( locul 7)
Cost:2,14 mil. euro, rate card

5.Volkswagen

5.VolkswagenNumar reclame:1.232 (locul 8)
Cost:2,3 mil. euro, rate card

4. Nissan

4. NissanNumar reclame:2.337 (locul 3)
Cost:3,59 mil. euro, rate card

3. Mercedes Benz

3. Mercedes BenzNumar reclame: 2327 (locul 4)
Cost:4,6 mil. euro, rate card

2. Renault

2. RenaultNumar reclame:5.557
Cost:9,5 mil. euro, rate card

1. Dacia

1. DaciaNumar reclame:7.253
Cost:9,51 mil. euro, rate card

Costurile brandurile sunt la rate card, valoarea efectiva platita de producatori pentru aparitii publicitare, discount-urile putand ajunge si la 90% din suma la rate card.

90% din publicitate pe TV

90% din publicitate pe TVPromovarea spoturilor publicitare s-a facut, in special, in mediul vizual, in primele cinci luni ale anului televiziunile au difuzat 27.666 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat in aceasta perioada 2.304 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele si revistele au publicat 622 de machete publicitare la aceeasi categorie.

In ceea ce priveste mediatizarea, Dacia, Mercedes si Renault au avut cele mai multe aparitii.

Brandul auto cu cele mai multe materiale publicate in presa scrisa este Dacia, cu un total de 909 de materiale. Daca in topul vizibilitatii in publicitate Mercedes ocupa locul patru, in clasamentul aparitiilor in presa scrisa, brandul auto ocupa locul 2, cu 802 materiale. Locul trei il detine Renault, cu 726 de materiale. Urmeaza BMW cu 722 aparitii, Ford cu 650 si Volswagen cu 635.