1 / 12

Tot mai multe medii

Publicitatea neconventionala isi face loc pe unde apuca, folosindu-se de vaz, auz si miros pentru a atrage atentia unui public eterogen si greu de impresionat. Televizunea isi spune povestea, in cele 14 minute de publicitate, pe care le difuzeaza in fiecare ora. Radiourile ne tin din pitch in colaj, iar presa tiparita inghesuie in pagini chenare stantate discret, in partea stanga-sus. Outdoor-ul creste si se indreapta spre sold-out. In acelasi timp, creste si concurenta, pe toate pietele. Vocile se inmultesc si devin mai puternice si mai zgomotoase. Pentru a le oferi spatiu de desfasurare, agentiile de publicitate au luat in vizor biciclete, lifturi, toalete, chibrituri sau cerul albastru. Morala ar fi ca orice spatiu, static sau mobil, cu o oarecare vizibilitate, poate deveni purtator de mesaj publicitar. Lupta se da pe eficienta, reach, impact si preturi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri