1 / 7

Cele cinci profiluri de tineri

Daca prima parte a studiului a aratat ce au in comun tinerii romani, LeoYouth II descrie tendintele dominante si atributele care separa diferitele categorii de tineri.

Leo Youth II este un research de lifestyle, care genereaza profiluri definite de stilurile de viata diferite ale tinerilor, dar si stilurile diferite de consum. In functie de acesti factori, studiul diferentiaza cinci profiluri de tineri: „Tinerii de moda veche” (29.7% dintre tineri se incadreaza in aceasta tipologie), „Ambitiosii calculati” (19.2%), „Pesimistii confuzi” (17.2%), „Oportunistii” (15.8%) si „Rebelii de cartier” (17.9%).

“Ceea ce stiam cu certitudine era ca tinerii adopta cel mai rapid noile tehnologii, si asta ii determina sa aiba un stil de viata fluid. Daca icon-ul de astazi al muzicii este iPod-ul, maine s-ar putea sa fie cu totul altceva. Noi, industria comunicarii, trebuie sa ne adaptam din mers. LeoYouth este o incercare de a genera un portret “la cald” al generatiei tinere. Unul care sa nu omogenizeze pe nedrept, ci care sa respecte diferentele dintre tineri.”, a declarat Andrei Balan, Strategic Planner la Leo Burnett.

La mai putin de un an de la lansarea proiectului LeoYouth, Leo Burnett continua aceasta initiativa, din dorinta de a aprofunda diferentele dintre tineri.

„Tanara generatie reprezinta cel mai challenging target pentru orice brand care aspira sa se regaseasca in lista de preferinte a acesteia. Si asta pentru ca tinerii sunt cei care adapteaza cel mai rapid orice trend care simt ca li se potriveste sau nu, sunt cei care inventeaza trenduri si se muleaza cel mai rapid la evolutiile tehnologice spectaculoase”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri